Mies jäi kiinni suhteemme alkumetereillä chättäilystä ja nyt...
Hei!
Olimme olleet yhdessä ehkä kuukauden kun yllätin hänet humalassa chättäilemässä fb-kaverinsa kanssa seksiviestejä. Tällöin annoin anteeksi ja asia käsiteltiin.
MUTTA kun mitä pidemmälle suhteemme menee sen enemmän minua on alkanut kalvamaan se, että notkuu aika lailla siellä facebookissa.
Typeryyttäni olen ratsannut hänen viestejään (siis kun fb:n keskustelut jäävät talteen) eikä niissä ole ollut mitään ihmeellistä enää.
Mutta kun en satasella luota häneen. Sanokaa, miten voin elää asian kanssa. Sekin vituttaa, että olen lukenut hänen viestejään...
Kommentit (5)
Huomaan, että pms-aikaan tulee näitä ihme mustiskohtauksia ja alan kyyläämään hänen asioitaan...
Hyvä vinkki tosiaan :). Kun mies on tosiaan vannonut uskollisuuttaan ja viestien perusteella ei ole aihetta epäillä enää.
ap- huono fiilis, pms päällä
Ei siinä muu auta, vaikka varmasti turhauttava onkin.
Mulla on aina ihan kauheat pms-mustis-oireilut, kesti kauan kun tajusin, että liittyy pms:ään. Sitten vaan purin hammasta ja odotin pari päivää. Johan helpotti. Päätin, etten pms-aikana aloita yhtäkään riitaa.
Mutta luottamus on vaikea asia korjata, mutta kyllä se ajan myötä rakentuu.
Jos se on harrastanut fb-kavereitaan niin homma jatkuu. Se vaan osaa peittää sen paremmin.
Ei petkuttajat muutu vaikka petkutettavat usein luulevat parantaneensa kaverinsa. Kyse on luonteesta.
Kun se oli höpötellyt jonkun tuttavansa kanssa, niin oli sanonut, ettei mun nainen tsekkaa puhelintani :(.
Olen ratsannut hänen puhelimensa silloin, kun on nukkumassa...juu, tiedän, että olen ihan paska itse kanssa. Ikinä ennen en ole ollut tämmöinen ja harmittaa itseäkin...ap
Sun täytyy vaan tehdä päätös olla avaamatta niitä. Kipeetähän tuollainen on, etkä anna itsellesi edes mahdollisuutta kehittää sitä aitoa luottamusta, kun varmuuden vuoksi kyttäilet niitä joka hetki.
Lopeta se ja luota!