Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vime viikonloppuna juhlissa jossa oli aika halpa tarjoilu.

Vierailija
13.04.2012 |

Kyse oli tupareista ja illan emänta oli hakenut pizzeriasta 3 erilaista pitsaa ja tarjosi niitä vierailleen. Ei sit voinut sen vertaa nähdä vaivaa, että olisi itse tehnyt ruuat sinne. Salaatin ja jälkkärin oli sentään jaksanut itse pakertaa, mutta pitsa oli tosi junttia. Onneks vieraita ei ollut montaa, niin moni ei joutunut myötähäpeämään sitä tilannetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt noloa on??

Vierailija
2/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jotkut kuivat piirakat tai leipäpalaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan tupareista on kyse. Eri asia olisi jos olisi kyseessä vaikka jonkun 50-vuotisjuhlat jossa sukua juhlavaatteissa.

Usein vielä tuparivaiheessa muutenkin muuttolaatikoiden purkaminen ja keittiön laitto käyttökuntoon on vähän vaiheessa ja siksikin on kätevää tilata ruoka valmiina. Pidän itseäni melko vaativana ruoan suhteen mutta en kyllä todellakaan olisi tuota tarjoilua tupareissa kritisoinut mitenkään.

Vierailija
4/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinusta olisi pitänyt olla? Jotain itse tehtyä piirakkaa?

Vierailija
5/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhlissa tarjottavaa on PALJON. Silti ymmärrän hyvin ihmisiä, jotka eivät tykkää leipoa, tehdä ruokaa jne. Silloin helpoin ja paras vaihtoehto on tyytyä ostoruokaan. Vieraatkin paljon tyytyväisempiä kuin jos saisivat jotain kökkötarjottavia joita ei meinaisi saada alas millään keinolla.

Taisit olla juhlien ainoa nirppanokka.

Vierailija
6/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle olisi kelvannut.

Vierailija
7/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin tuon aloituksen koska ajattelin itse tarjota pizzerian pitsaa ystävilleni kun tulevat juhlistamaan uutta kotiani. Jos olisin kirjoittanut alunperin vaikka että "tarjoan ystävilleni pitsaa tuparijuhlissa" niin olisin varmaan saanut täys tyrmäyksen, mutta kun esitin asian näin päin, niin sainkin hyväksyviä vastauksia ajatukselleni :D

Tarjoan huomenna ystävilleni siis pitsaa ja salaattia.

AP

Vierailija
8/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin tuon aloituksen koska ajattelin itse tarjota pizzerian pitsaa ystävilleni kun tulevat juhlistamaan uutta kotiani. Jos olisin kirjoittanut alunperin vaikka että "tarjoan ystävilleni pitsaa tuparijuhlissa" niin olisin varmaan saanut täys tyrmäyksen, mutta kun esitin asian näin päin, niin sainkin hyväksyviä vastauksia ajatukselleni :D Tarjoan huomenna ystävilleni siis pitsaa ja salaattia. AP

Vierailija
9/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa vain pizzaa. Moni oikeasti tykkää enemmän kuin suolaisista piiraista. Ihanin olisi tietysti illallinen, mutta tupareissa sellainen on harvinaista.

Vierailija
10/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että monet tarjoilee tupareissa valmisruokaa, koska se muutto vie kaikki voimat ja kattilat sun muut ruuanvalmistusjutut voivat vielä olla pahvilaatikoissa.

Vierailija
11/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon. Olet oivaltanut miten täällä av:lla kannattaa kysymys asetella. Voisin sanoa, että olet nyt asian ytimessä :))

Vierailija
12/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähipizzeria on testattu tilaamalla minun piikkiin koko remmille juuri sellaiset pizzat mitkä ovat halunneetkin, kotiinkuljetuksella luonnollisesti.

meillä tuparit on pidetty aina muuttopäivän päätteeksi eli muuttoavuksi olleet jäävät saunomaan, syömään ja juomaan kiitokseksi.

Vierailija
13/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sen mukaan, miten kysymyksensä asettelee ;)

päivän paras. hih.

Vierailija
14/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sinua ystäväksi mutta kun näin on, ei sinun tarvitse enää tulla kylään surkeista tarjoiluistamme nauttimaan.

Kovasti ne pitsat silti tekivät kauppansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi