Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lahjakas lapsen tulee olla että pääsee urheiluseurassaan

Vierailija
13.04.2012 |

ns. ykkösporukkaan?

Miten olette selvinneet jos pienestä asti tosi liikunnalliset lapsenne eivät olekaan tulleet valituiksi valiojoukkoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alueemme pienemmässä seurassa, jossa kaikki saavat pelata, eikä vain parhaat.

Vierailija
2/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkuelajit on suurta pelleilyä, vanhemmat huutaa tupakka suussa kentän laidalla haukkuja omalle ja vieraille lapsille. Suosittelen yksilölajeja, itse näytät, miten hyvä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota itse olen pieneltä paikkakunnalta ja harrastanut vain koulun kerhoja ja kansalaisopiston piirejä ja seurakunnan kuoroa ja pianonsoittoa ja vastaavaa, joten kokemusta ei ollut mistään urheilupiireistä.

Joten oli yllätys kun lapsen harrastuksessa tuli tasokoe. Luulin että sitä harrastetaa jotta saa ketteryyttä, notkeutta, liikuntaa, ystäviä, iloa elämään. Yhtäkkiä ja tosi nuorena tuli tasokoe.

Lapseni ei päässyt ylimpään tasoon vaan toiseksi ylimpään. Minulle sillä ei ollut väliä millä tasolla hän oli. Olin itsekin seurannut harjoituksia ja nähnt että vaikkka lapseni osasi kiepit jne hyvin siihen nähden miten vähn olivat harjoitelleet, niin hänen ponnistusvoima (jaloissa) ei ollut sama kuin joillain toisilla.

Lapseni yllättäen ei halunnut enää jatkaa. En ollut ajatellut hänen olevan niin kunnianhimoinen tai suorituskeskeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme