Seksi ei enää kiinnosta niin kuin ennen
Onko muita joilla seksihalut ovat kadonneet/vähentyneet vauvan tulon jälkeen?
Ennen olin ehkä halukkaampi kuin mieheni ja tulinkin silloin tällöin torjutuksi, kun mies ei jaksanut juuri silloin. Nyt osat ovat täysin vaihtuneet vauvan tulon jälkeen.
Vauvamme on nyt 7kk eikä seksihalut ole vieläkään palanneet. Mies usein ehdottelee, mutta mua ei vaan jaksa kiinnostaa niin kuin ennen. Seksiä meillä toki on, mutta paljon harvemmin kuin ennen.
Jotenkin päivät menee täysin vauvan kanssa ja illalla haluaa mennä melko pian nukkumaan, kun vauva on nukahtanut että saisi itsekin nukkua. Niinä iltoina, kun olemme valvoneet myöhempään niin heti seuraavana päivänä olen niin väsynyt etten jaksa touhailla kunnolla vauvan kanssa.
Onko tämä haluttomuus ohimenevää, kuuluuko asiaan? Olisin kiitollinen teidän vastauksistanne. Mieheni on jo (toivottavasti huumorilla) kysellyt että onko mulla joku toinen kun en halua seksiä enää. Ei todellakaan ole toista, ei vaan jaksa enää samalla lailla kuin ennen :/
Kommentit (2)
niin pikkulapsiaikana kun oli valvomista ja myös kausina kun on ollut esim. työstressiä paljon. Itsestään on mennyt ohi sitten kun on taas saanut stressin pois ja unirytmin kuntoon.
eikö kellään muulla oo samaa ongelmaa? neuvoja?