Tykkäättekö noista Kastehelmi astioista?
Jotenkin tekis mieli kerätä noi Citymarketit astiat, mutta montako sarjaa sitä ihminen oikein tarvitsee?
Kommentit (18)
Yksi kaverini on samanlainen. On jo 15 vuotta elänyt rikkinäisten huonekalujen keskellä, kun ei kannata ostaa uusia, kun vanhemmat kuitenkin kohta kuolee ja sitten hän perii niin hienot kalustot.
Luulisi, että olisi kivempi elää nyt eikä sit kun. Puhumattakaan, että miettii tuollaisia asioita...
Mulle tulee myös mummola ja lapsuuden kesät mieleen siitä sarjasta. :)
T. eräs vm 1973
Tulee niin lapsuus 80-luvulla mieleen!
Ensin en meinannut enää ostaa niitä, kun astioita on jo kaikenlaisia. Mutta ensin miehen äiti osti mulle joululahjaksi vihreä Kastemalja-vadin ja sitten kaksi pikkukulhoa. Joten ajattelin kerätä niitä nyt sitten lisää Cittarista.
mun mielestä ne on tosi kauniita, en vaan tiedä viitsinkö ruveta keräämään niitä enää kaapin täytteeksi.
Leimat otan kyllä, voin vaikka antaa sit mutsille tai siskoille jos he innostuvat.
olen vm 71 ja tulee mummola mieleen :)
ihan saatanasti Kastehelmeä. Ja kaikkea muuta wanhaa Arabiaa. En kyllä kerää yhtä ainutta kippoa itse...
tykkään mutta ne on kalliita :(((((
30 vuotta noista. Itselläni on turkoosinvärisiä, lapsuudenkodissa oli kirkkaita. Ostaisin uusiakin, jos olis rahaa ja astiatarvetta. Mutta kun ei ole kumpaakaan..
30 vuotta noista. Itselläni on turkoosinvärisiä, lapsuudenkodissa oli kirkkaita. Ostaisin uusiakin, jos olis rahaa ja astiatarvetta. Mutta kun ei ole kumpaakaan..
Paitsi mulla ei ollut niitä lapsuudessa eikä ole kotonakaan.
Tykkään tosinpaljon, mutta tykkään myös apilasta jota mulla on ihan tarpeeksi. Jos olis liikaa säilytystilaa, voisin ostaa. Nyt en.
Lapsuudenkodissa oli vihreitä ja kirkkaita. Taidan hankkia, vaikka mitään leimoja ei tulekaan kerättyä.
Ne on niin mummomaisia ja jotenkin en vaan tykkää.
sarja, lapsuuteni aikainen eli 70-luvulta.
en tykkää muutenkaan mistään tusinatuotteista.
Anopilla on niitä. Ultima thulet on myös rumia, mun äidilläni on niitä. Jotenkin noi vanhat lasiastiat on vaan niin kaameita. Aika on ajanut niistä ihan ohi.
mitä noista cittarin tavaroista kantsis ostaa. Nejä suoraa jo kerättynä.