Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsinauttii tällähetkellä päivähoidosta, minä nautin kotonaolosta

Vierailija
04.04.2012 |

Vein lapsen hoitoon yhdeksäksi. Sen jälkeen olen pessyt 2 konellista pyykkiä ja imuroinut, käynyt kaupassa, ja sulattanut pakastimen. Tiskit pyörivät koneessa ja kohta valmistelen välipalaa (teen pannaria) koululaisille kunhan palaavat koulusta. Päiväkotilapsi 5-vuotias, ja kauhee ikävä häntä! Mutta parempi että on hoidossa kuin täällä kotona tylsistymässä. Saa kysyä jos haluaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapsen hoitoon yhdeksäksi. Sen jälkeen olen pessyt 2 konellista pyykkiä ja imuroinut, käynyt kaupassa, ja sulattanut pakastimen. Tiskit pyörivät koneessa ja kohta valmistelen välipalaa (teen pannaria) koululaisille kunhan palaavat koulusta. Päiväkotilapsi 5-vuotias, ja kauhee ikävä häntä! Mutta parempi että on hoidossa kuin täällä kotona tylsistymässä. Saa kysyä jos haluaa!

Toivottavasti lapsesi kuitenkn osaaikaisna.Tämähän olisi teille molemmille hyvä ratkaisu.5v nauttii toisten lasten kanssa leikkimisestö ja ohjatusta toiminnasta, muttei kitenkaan pitkää päivää.

Vierailija
2/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pph ja hoitolapset nyt 1v10kk 3½v ja 4v1kk. 8+yksi oma 4v).

hoidan toki lapsia rakkaudella ja kaikku tulevat meille mielellään ja monta kertaa äidin tai isän tullessa hakemaan lapet sanovat,että ei vielä halua lähteä.

siitä huolimatta jokainen melkein päivittäin sanoo,että on äitiä/isää ikävä. Yleensä päiväunille mentäessä. Pienimmäinen kulkee joka päivä äidin huivi kainalossa.

Toki lapsilla on hyvä olla hoidossakin,mutta vielä parempi kotona oman äidin/isän kanssa jos siihen sis on mahdollisuus vanhemmalla vapaapäivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin miten sä jaksat tehdä noin paljon kotihommia? Kyllä mä ainakin kattosin leffaa ja makaisin sohvalla. Sun viestissä oli koko viikon hommat...

Vierailija
4/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt 5 ja joka päivä päiväkodissa. Tykkää olla siellä :) syksyksi haen paikkaa myös 3- vuotiaalle ja jään kahdestaan vauvan kanssa kotiin. Mä en ole tänään tehnyt paljon muuta kuin ommellut. Lapset tietenkin hoitanut ja ruokkinut mutta nyt jo päiväunilla toista tuntia. Mukavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme