Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänsuruja

Vierailija
12.04.2012 |

Huoh, tilitän tänne kun muuten ei kukaan tiedä tästä.

Ihastuin työkaveriin, jonka kanssa flirttailtiin pitkään ja juteltiin fb:ssä joskus iltaisin. Kotona oli jo pitkään ennen ihastumista ollut vähän kireää, joten pieni huomio joltakin sai aika vahvan reaktion aikaan. Mitään ei varsinaisesti koskaan tapahtunut, pientä vihjailua lukuunottamatta.

Nyt ihastus sitten ilmaisi, että hänen puoleltaan peli päättyy. Minun kuulemma pitää olla omieni kanssa onnellinen.

Niin lapsellista kuin koko touhu onkin ollut ja niin lapsellista kuin tämä jatkokin nyt on, niin taisi pieni pala sydäntä vähän särkyä. Tiesinhän minä että näin tämä tulee päättymään, mutta ei ihan vielä olisi tarvinnut... Olin ihan unohtanut miltä tuntuu tulla jätetyksi!

Melkein nauraisin omalle tyhmälle käytökselleni ellei ihan oikeasti tuntuisi myös pahalta. Huoh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ja mieheni yhdessä aiheuttivat meille melkoisen kriisin enkä enää voi luottaa mieheeni,ihaninta tässä on se että olen raskaana,eli päädyn pienen vauvan yksinhuoltajaksi

Vierailija
2/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ollu mun miestä jättämässä ja ihastuksella ei naista ole.

Pieni ihastus ja pientä peliä... Ja sitten nämä sydänsurut...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kriisi tulee, se on tullakseen ja sydansuruthan menevat ohi. pieni peli kuulostaa jotenkin kauniilta, ikavaa, etta se aiheutti sydansuruja.

Vierailija
4/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kuvitella fiilikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan