Fidel on ehdoton TV-suosikkini! Olen aivan Fidel-fani.
Kommentit (12)
mutta en pysty katsomaan, koska tuo nimi etoo:/
sun tv-suosikki tällä hetkellä. Se ilme, kun hän yllätti Marian osaamalla laskea! :)
Ihan tavallinen taapero, en tajuu mitä siinä on erikoista.
Mun mielestä ei oo kyl ihan keskiverto taapero, sen verran monia kymmeniä on niitä tullut nähtyä. Mun mielestä näkee, että on saanut kasvaa ja kehittyä kotihoidossa, on se pienen lapsen aitous jäljellä. Se mikä häviää kun pitää taistella pk:ssa olemassaolostaan joka päivä. Tuo lapsi kuuntelee, ymmärtää asioita, keskustelee. Maria on varmaan aika hyvä äiti juuri kärsivällisyytensä ansiosta. Veikkaan, että tulee älykäs lapsi.
Eli kai mäkin olen sitten fidel fani. Tosi ihana muksu!
Ihan tavallinen taapero, en tajuu mitä siinä on erikoista.
Tuon ikäiset on niin ihania. Mä en ole edes mikään lapsifani mutta tuollaiset 1-2 -vuotiaat on ihania. Tosi suloisia ja vielä parempaa jos juttelevatkin jo.
mieltä! :D joka jakso odotan että millon näytetään Fideliä ja miehellä menee jo kohta hermo kun sössötän telkkarin ääressä fiidelistä :-D se on aivan ihana veikko. Paras oli se postimiespuku
Ihan ehdottomasti taytyy olla heijastusta vanhempien tavasta olla lasna lapsen kanssa. Niin fiksu poika noin pienena, ja empaattinen myos. Tieda sitten voiko pk pilata tuollaisen vanhempien ja lasten valisen suhteen tuottaman hedelman. Onhan sita kuitenkin reilusti aikaa vanhemmilla olla lasten kanssa kotonakin viikonloppuisin, iltaisin ja aamuisin, lomilla...
Mutta Fidel on kylla ihan paras, hyva etta Maria osallistui ohjelmaan! Ihana nahda miten tuollaisia pikkumiehia "saadaan aikaan".