Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö, että kaverisi/miehen kaverit yöpyvät luonasi baari-illan jälkeen?

Vierailija
12.04.2012 |

Minä en ja tästä taitaa nakata ongelman.

Itse muutin kaupunkiin ja suurinpiirtein kaikki kaverit jäivät entiselle paikkakunnalle, johon noin 40km matkaa. Pieni paikka josta meni talven aikaan viimeinenkin tanssibaari kiinni.

Nyt alkaa tulla vappua sun muuta viikonloppurientoa johon tietysti kaverit haluaa osallistua, välillä isollakin porukalla(yli 10hlö) ja ne riennot on täällä kaupungissa, kun ei siellä tuppukylässä mitään menopaikkaa ole.

Hienovaraista vihjailua on jo alkanut tulla, että voitasi sitä ja tätä tehdä ja mennä sinne ja tänne kaupungissa mutta kun ei ole sitä yöpaikkaa...Pitäiskö hotellihuonetta varata, on kyllä kallista jne. Eli mun pitäis majoittaa. En halua! Kyse siis on juurikin tässä nyt vain bilereissuista, kun kukaan ei halua olla kuskina.

Haluan mennä baari-illan jälkeen omaan kotiin tai miesystävän luo, useimmiten jälkimmäiseen. Eikä kiinnosta ajatus, että se porukka olisi täällä mun luona itsekseen yötä jos minä olen miesystävän luona. Aamulla haluan nukkua rauhassa bileväsymyksen pois, käydä suihkussa jne. Sit pitäis vähintään olla sitä kahvia aamulla tarjota, mielellään muutakin varmaan.

Olen varmaan sitten uskomaton niuho mutta tuo kaikki em. on jo ajatuksena todella hermoja rassaava :/

Miten sanoa kohteliaasti, että kiva ois yhdessä bilettää mutta etsikää yöpaikkanne muualta tai menkää kotiinne yöksi? Niin, ei mitenkään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkaa on vain 40km, niin tilataksi ei tule kalliiksi. Ehdota sitä.

Vierailija
2/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa parhaimmat hetket on olleet bileiden jälkeisenä aamuna juurikin kun kaverit on olleet yötä kaverin luona ja tunnelma aivan hervoton :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tuttavapiiristämme ensimmäisiä jotka muutti keskustaan omaan kotiin ja kaikki oli viikonloppuisin tulossa aamuyöllä "kylään". Lopetin sen aika äkkiä

Nyt asutaan niin korvessa ettei tänne kukaan eksy baari-illan päätteeksi, eikä itselle ole mikään ongelma sen kerran kun lähtee maksaa taksia tänne perähikiälle

Vierailija
4/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaihtoehto mutta sekin pitäisi sitten jo kysellä aina heti kun jotain yhteistä menoa suunnittelee että "menettehän sitten kotiin taksilla?" Miks se tuntuu niin nolottavalta sanoa..

Kyllä voi harvakseltaan taipuakin siihen että tulee porukkaa yöksi ja sellainen ilta onkin tulossa, että luonani yöpyy 10hlö, kesällä.

Tässä vaan on sellainen juttu kun on iso kaveripiiri niin niitä yöpaikan kyselijöitä alkaa olla harva se viikonloppu.

Ap

Vierailija
5/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kaverit majotan mielelläni, koska yleensä se toinenkin pvä menee sitten yhdessä ostoksilla käyden tai vaan jutellen ja toipuen. Mutta en ketään "hyvänpäiväntuttua" alkais kyllä majottaan...

Vierailija
6/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava tilanne ja kavereidenkin pitäisi käsittää, että on eri asia jos yksi ihminen tulee baari-illan jälkeen yöksi kuin että iso porukka tunkee kämppään. Varsinkin, jos tuota tehdään yhtään useammin.

Vierailija
7/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta yksi yö elämästä on niin lyhyt aika....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän