Voiko 38-vuotias olla enää miesten mielestä haluttava ja seksikäs?
Kommentit (15)
Tottakai! Näinen parhaassa iässä. N36
Nauratti pääsiäisenä kun olimme mieheni kanssa laivalla ja istuimme sellaisten parikymppisten pöytään. Sain avointa ihailua 27-v ja 24-v nuorelta mieheltä ja seurueen 22-v nainen taas tapitti miestäni.
Nuoret miehet ymmärtävät hyvän päälle.
Kertokaa pliis!
Itse olen 41 ja saan ihailuja sekä nuorilta että vanhemmilta miehiltä.Enkä ole edes laiha vaan omistan vatsamakkarat ja isot tissit.
ja seksikäs:) Enemmänkin kuin 38v:na! Eikä tarvitse provosoida pukeutumisella tai käytöksellä, kypsä naisellisuus riittää...
Ettet olisi jo ylikypsä...
vaikken sitä todellakaan ole....mitä sitten halusitkaan tuolla tarkoittaa.
Kaikki eivät ikäänny yhtä nopeasti tai surullisesti, toiset meistä säilyttää hymyn ja aurinkoisen iättömän olemuksen joka kiinnostaa kaikenikäisiä... Eipä ole koskaan tarvinnut tyrkyttäytyä miehille ja silti kiinnostuneita löytyy aina. Niin varattuja kuin vapaitakin. Harmi ettei kiinnosta kun olen onnellisesti aviossa nuoremman kanssa...;D
t. mies
Etpäs ole käynyt meillä
t toinen mies, jonka vaimo ei ole rupsahtanut
valmistautua seksittömään loppuvanhuuteen.
Mä olen 47, ja olen edelleen (joidenkin) miesten mielestä haluttava. Uskoisin olevani sitä (joidenkin) miesten mielestä vielä 67-vuotiaana ja vanhempanakin.
tapasin mieheni tuon ikäisenä ja nyt ollaan oltu naimisissa kohta 10 vuotta. Olin kyllä lapsettomana, sinkkuihmisenä pitänyt huolta ulkonäöstäni ja kunnostani. Satsaus kannatti.
lapsettomuudella on merkitystä, jotkut pitää itsestään huolta ja toiset ei.
t 9/12 4 lapsen äiti:)
40v miehet ja siitä ylöspäin vaihtaa 20+ nuoreen naiseen. Meikäläisillä kolkuttaa oven takana 30v molemmin puolin olevat miehet:))
Ja kyllä sellainen kiinteä innokas nuori mies aina 40v rahjuksen voittaa:)))
N39
mutta kysyntää on vähintään yhtä paljon kuin oli parikymppisenä, ehkä enemmänkin. Eniten tarjokkaita on n. 40-50 vuotiaissa, sitten sellaisia ihan nuoria alle 30 v ja sitten myös niitä yli 50 v. Kuulemani mukaan nainen on parhaimmillaan n. 35-55 vuotiaana. Saas nähdä, ystäväni on kohta 60 ja edelleen riittäisi miehiä pilvin pimein eikä hän ole edes mitenkään hoikka vaan ihan tavallisen näköinen ja kokoinen. Naisen ei ikinä, ei minkään ikäisenä tarvitse olla ilman seuraa :)
voi viisikymppinenkin. Puumathan on muotia nuorempienkin keskuudessa nykyisin :-p Mä täytän kesällä 38 eikä miesten huomio ole yhtään vähentynyt siitä kun olin parikymppinen, vaikken ole edes mikään erityisen nuoren näköinen.