G: Onko se salaisuus että käyt AV:lla vai kerrotko asiasta avoimesti?
Huvittaa joskus mammakerhoissa tms. kun joku aloittaa "Eräällä nettipalstalla oli kuulemma..." ja heti tunnistaa että av:llahan sitä on käyty :)
Itse kyllä puhun Vauva-lehden palstasta ihan peittelemättä. Kaikkihan täällä kuitenkin joskus käy.
Kommentit (23)
Sanon aina että netissä yhdellä keskustelupalstalla luki... en nyt muista se oli...
Tosin mä en käy mammakerhoissa yms. Te olette mulle se. :)
Kavereille voin sanoa että "käykää katsomassa se ketju"
Eräs lapseton kaveri käy täällä myös ja yhdessä naureskellaan välillä joillekin aloituksille.
jos kerron jostain nettipalstasta tai nettijutusta, kyseessä on useimmiten joku muu palsta tai varsinkin blogi. Av:n jutuista harvemmin löytyy mitään muiden kanssa puhuttavaa.
on äärimmäisen noloa käydä täällä.
Kukaan muu ei tiedä. Ihanaa että on muitakin häpelijöitä =)
Työkaverit (miehiä) pyytää välillä, että käys nyt siellä legendaarisella palstalla kattomassa mitä tästä ja tästä aiheesta on sanottu... =)
Mies tietää että käyn täällä, mutta ei tiedä sitä millainen palsta tämä on. Tuolla ylhäällähän lukee isolla "vauva" ja meillä on vauva joten mies ehkä luulee tämän palstan käsittelevän vauva-aiheita.
että täällä tulee käytyä. Kukaan ei tiedä ja hyvä niin.
että "satuin käymään vauva-lehden keskustelupalstalla ja siellä oli tällainen keskustelu..."
En kehtaisi tunnustaa käyväni täällä säännöllisesti.
koska ovat kieltaneet taman minulta. Kaikki muut tietaa.
Vaimoni tietää että luen tätä, muttei tiedä että kirjoitan tänne. En kehtaisi kertoa oikeastaan kellekään. :D Huhh. Onneksi on työpiste sellainen ettei tästä kukaan näe mitä teen.
En ymmärrä miksi pitäs hävetä. Jos häpeisin, en varmaan kävis täällä. Ei monet muutkaan tunnu häpeevän, kun linkittävät keskusteluja esim. Facebookiin.
kiva kun kerroitte, menen seuraavaksi sinne. Onko kuvia myos?
ihmeen häpeämistä täällä käymisestä muka on??
mistään täällä olleesta jutusta, joten ei täällä käyminen sinällään mikään salaisuus ole. Jos joskus jotain tähän liittyvää tulisi puheeksi, sanoisin kyllä käyväni myöskin täällä.
lähinnä siksi että olen lapseton...
Nyt olen reilusti tullut kaapista ja voin kertoa lähes jokaiselle että olen ehta av-mamma jo vuodesta 2000. Ai niin, työkuviossa en kyllä hirveenä tätä huutele, vois mennä uskottavuus.
En vain ilkeä tuolla mainostaa olevani av-mamma, vaikka tokihan se joka tietää mikä av-mamma on, on sitä myös itse. Mutta kuitenkin..