Mitä hyvityksiä olette saaneet kun olette tehneet reklamaation jostain tuotteesta?
Itsellä tulee ekana mieleen kun olin vielä lapsi, ja kindermunan yllätys oli rikki, ja äiti siittä soitti ja reklamoi niin sieltä tuli laatikollinen kindermunia hyvityksenä:D
Kommentit (37)
Miten olette todistaneet valmistajalle virheen? Vai onko sellaista edes vaadittu?
valkoisissa ananas-lautasliinoissa oli punaista väriä .Lähetin muutaman Suomen Kertaan joka oli ne tehnyt.Sain 10 pakettia erilaisia Marimekon lautasliinoja.
valittanut. Nimittäin lehden tilaajalahjasta, jonka piti olla joko 10 e arvoinen kaunis meikkilaukku tai 10 e arvoinen silkkihuivi. Sainkin tuon meikkilaukun, joka olikin ihan nätti kuosiltaan, mutta todella huonolaatuinen lärpäke. Samanlaisesta olisin kaupassa maksanut korkeintaan 4 e. Sain hyvityksenä postissa sen "10 e arvoisen" silkkihuivin sen alkuperäisen saamani meikkilaukun lisäksi.
Yleensä en reklamoi (esim jos on sipsipussissa musta sipsi ym) , mutta kerran oli pakko kun ostamassani kookoshiutale pussissa oli teräviä metallisiruja mitä en sitten huomannut kun aloin leipomaan. Puraisin kovaa kookoskeksiä ja tottakai se terävä metallinsiru iski kovaa hampaaseen josta lähti pala. Tästä on jo aikaa tosiaan monta vuotta ja maksoivat mun hammaslääkärimaksun ja laittoivat mulle postissa paljon kyseisen firman tuotteita.
valion jogurtti oli kerran pohjalta ihan homeessa vaikka oli juuri avattu purkki ja päiväystä rutkasti jäljellä. sain 5 euron lahjakortin valion tuotteisiin
estrellan sipsipussissa oli jonkinsortin koppakuoriainen (kuollut sellainen) valitettiin ja kotiin tuli laatikollinen estrellan tuotteita (ei kyllä tehnyt pitkään aikaan mieli sipsejä ja näitä kans jaettiin suvulle ym :D )
DNA:n netti ei toiminut kahteen viikkoon. DNA:lta tuli vain vastaus, että ei johdu heistä ja eivät hyvitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
DNA:n netti ei toiminut kahteen viikkoon. DNA:lta tuli vain vastaus, että ei johdu heistä ja eivät hyvitä mitään.
Sä sentään sait vastauksen DNA:lta. Mä tein 3 reklamaatiota eikä kukaan ottanu yhteyttä. Jouduin itse soittaan perään, ja vastaaja väitti, ettei löydä reklamaatioitani. Asia koski liian suurta laskua, jota he eivät koskaan korjanneet.
T. Ei-enää-koskaan-DNA:n-asiaka
Valitin lomamatkasta. Hotelli ei vastannut lähellekään sitä mitä piti olla. Korvaukseksi tarjottiin 200€ seuraavasta matkasta. Eli sama kun ei mitään! En todellakaan enää koskaan kyseistä yhtiötä valitse (Nazar)
Hilloastiassa oli vika, josta sain haavan sormeen.
Lähettivät paketillisen firman ruokatuotteita.
Vuonna 5 palautin pahanmakuisen kahvipaketin. Sain muutaman paketin kahvia, suklaata ja keksejä.
Tänä vuonna palautin Hackmanin valkosipulipuristimen joka hajosi atomeiksi about kolmannella käyttökerralla. Vastaava paluupostissa.
Arlan maitopurkista löytyi muovikikkare. 10 e lahjakortti.
Fazerin kakkurullassa oli sisällä sinisiä muovipaloja. Korvaukseksi saatiin lahjakortti, jolla sai hakea kaupasta vastaavan kakun ja muutaman leipäpaketin.
Latz-laatikossa oli pari pilaantunutta, pullistunutta annospussia. Sain tilille 5€, eli vähän enemmän kuin yhden laatikon hinta.
Kokis-sikspäkissä oli yksi tyhjä tölkki (vaikka se oli avaamaton). Sain 5e tilille.
Lumene hyvittää todella hyvin. Palautin viallisen kynsilakan , paluupostissa tuli värilakka , aluslakka , päällyslakka ja kynsinauhavoide.
Atrialta ja Keskolta tullut runsas hyvitys, mikäli tuotteessa selkeästi ollut vikaa
Valiolta juuri ja juuri niin että kannattaako edes reklamoida tai lähettää palautetta.
Tuo tosin oman perheen kokemus.
Ostin Valion jäätelöö, josta puuttui hillo. Sain kahjakortin, jolla sai 2 pakettia jäätelöä.
Lähetin reklamaation hoitajalle kutsun mun synttäreille. Täytin 30 v ja pidin isot kekkerit. Sain lisää jäätelöä ja pahoittelut ettei pääse.
Halpisrinkkani alkoi rispaantua ekan reissunsa aikana, joten reklamoin maahantuojalle. Sain tilalle uuden rinkan, siihen sopivan repun sekä jouluvalot :D