Mikä Adeliinalle toiseksi nimeksi!?????
Esikoisemme ristiäiset on viikonloppuna, enkä millään osaa päättää toista nimeä!!
Auttakaa kiltit!
Keksiskö kukaan jotain kaunista toista nimeä, joka sointuis tuohon etunimeemn? En haluais kolmea nimeä.
Kommentit (23)
Adeliina Enkeli
Adeliina Tähtisilmä
Adeliina Kastehelmi
Adeliina Susanna
Aleliina Johanna
Adeliina Sofiella
Adeliina Rosella
Adeliina Estelle :)
Adeliina Maria
Adeliina Elisabet
Adeliina Cristel
Adeliina Sofia
mutta senhän voi silti ottaa lapsen kutsumanimeksi.
Esim. Helmi Adeliina olisi minusta kaunis nimi tytölle.
mutta pidätte sen kuitenkin kutsumanimenä..
Esim. Inka Adeliina, Iida Adeliina
Adeliinahan on vanha suomalainen nimi 1800-luvulta. Olisko jotain yhtä vanhaa kaunista nimeä Matildan lisäksi? :) Hoksaako joku?
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku laittaa "etunimen" toiseksi nimeksi!!?? Siis jos kuitenkin aikoo sitten käyttää sitä nimeä, jonka laittaa toiseksi nimeksi!
Muutenkin pidän toista nimeä lähinnä muodollisuutena ja lisäeroituksena, jos nyt sattuu olemaan vaikkapa kaksi Adeliina Hännistä, niin toisesta nimestä erottaa sitten tytöt toisistaan koulun kansliassa, virastoissa tms. Eipä sillä niin suurta väliä ole, minkä toiseksi nimeksi laittaa!
Minusta on selkeämpää, että etunimi on se jolla lasta aiotaan kutsua. Siksi haluan Adeliinan etunimeksi. Mutta tuolle nimelle on vähän hankala keksiä kaunista toista nimeä! :/
Tykkään tuosta Adeliina Marielista, mutta jotenkin jää vähän missi-kaiku siitä Marielista...Mariel Mettälä. ;) Jääkö muilla, vai olisko kiva?
Adeliina Matilda olis tosi ihana, samoin Sofia mutta ne nimet löytyy etunimenä lähipiiristä niin tuntuu ettei oikein osaa laittaa.
t, ap
Adeliina Ilona
Adeliina Inari
Adeliina Marie
3 nimeä :) mua on aina harmittanut että mulla on vaan kaksi :/
Adeliina Helmi Mariel
Adeliina Helena Mariel
Tuo perus suomalainen nimi tuolla välissä vie "missi nimen" pois
isoäidin äiti oli Adeliina Emilia
Adeliina Aurora
Adeliina Eerika
Adeliina Ilona
Adeliina Elina
Adeliina Olivia
Adeliina Viola
Adeliina Juulia
Adeliina Ottiilia
Adeliina Henriikka
Adeliina Orvokki
Gallup, mikä nuista ehdotuksista olis teidän mielestä paras? :)
Minusta ehkä Adeliina Matilda.
En koskaan vastaa näihin gallupeihin, mutta tämä vaan tuli mieleen heti :-)