Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pms ja kauhea olo, uskallanko mennä töihin?

Vierailija
12.04.2012 |

Mulla on taas aivan hirveä olo, olen itkenyt ja hermoja kiristää.

Miten tää olo helpottaisi?

Kun on sellainen olo että tekis mieli riehua..

Siis pms-oireita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan voi valita olla 2-3 päivää pois töistä kun on PMS. Kestettävä se vaan on ja yritettävä tehdä töissä se minkä voi, ja välteltävä haastavia tilanteita.

Vierailija
2/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota särkylääke ja mene töihin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan voi valita olla 2-3 päivää pois töistä kun on PMS. Kestettävä se vaan on ja yritettävä tehdä töissä se minkä voi, ja välteltävä haastavia tilanteita.

Kyllä mää menen...eilenkin kiristi niin kauheasti.

Kun mitään ei kropassa tapahdu, kiristää vaan.

Vierailija
4/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeristako sut on tehty?? Et voi niinku mennä töihin kun olet vähän allapäin...joopajoo. Mitä jos kokeilisit kasvaa aikuiseksi ja kantaa vastuusi? Duunit tulee tehdä kun olet ne luvannut hoitaa. Pms-oireet ei ole mikään sairaus, hyvän tähden, unohda koko juttu ja mieti muuta ja vaihda duunia jos yrität tekosyitä keksiä miksi sinne ei tarttisi mennä!

Vierailija
5/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi että ota särkylääke. Mulla ainakaan ei niistä ole mitään apua, vasta ekana vuotopäivänä on särkyä, PMS sitä ennen jokusen päivän on enemmänkin itkuisuutta, ajatusten levottomuutta, raivoherkkyyttä, tunnetta ettei osaa eikä pysty. Kyllä mulla se selvästi työtehoa laskee mutta kuten sanottu, pakkohan se on silti töitä tehdä.

t. nro 2

Vierailija
6/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole työntekijäksi kuukautisten parina ekana päivänä. Olen niin kauhean kipeä ja tärisen hermostuksesta. Joo, pms täälläkin ja oireet vaan pahenevat vuosi vuodelta ja lisäksi vuodan ihan kauheasti. Ei sellaisessa kunnossa pysty työntekoon.

Olen käynyt lääkärilläkin aiheesta valittamassa mutta ei sieltä apua herunnut. Jos tämä vaiva olisi miesten vaiva, siihen olisi varmaan sata lääkettä ja hoitoa ja luvalliset poissaolopäivät.

Vierailija
7/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tää oli osittain huumorilla heitetty juttu...menen töihin mutta silti tulee mieleen että

mitä tästä tulee. Kun alkaa jo muistuttamaan ahdistustilaa ja oikeasti, itkin ennen pääsiäistä jo töissä aika pitkään.

Onneksi vain yksi henkilö näki mun naaman.

Vierailija
8/8 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielialalääkkeet. niitä otetaan tarpeen mukaan 1-7 päivänä kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi