Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, uusi mies kuvioissa pitkän sinkkuilun

Vierailija
11.04.2012 |

jälkeen. Olen aivan paniikissa, osaanko mitään? Kerran ollaan suudeltu, sekin oli ihanaa, seuraavaksi varmaan olisi tarkoitus edetä pidemmälle. Pelottaa, mitä mies sanoo vartalostani(olen 35v, 3:n lapsen äiti) ja alapäästäni, että olenkohan ihan löysä. Sitä kun ei itse osata päätellä mistään. Seksiä en ole aikoihin harrastanut. Mitä teen!!!??? Entä jos esim.kroppa on miehelle tosi yök, tai sitten se seksi....voi ei...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan rentona ja annat virran viedä. Nautit kosketuksista ja läheisyydestä. Mieti kuinka kaunis olet ja haluttava!

:)

Vierailija
2/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan rentona ja annat virran viedä. Nautit kosketuksista ja läheisyydestä. Mieti kuinka kaunis olet ja haluttava!

niin, kai se mua haluaa, kun kerta pussasikin jo. ja tietäähän se mun lapsista, eli ei pitäis olla yllätys ettei ihan neitsyen kanssa ryhdy hommiin!

t.ap

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti annat miehen viedä. Sä vain vikiset naisellisesti ja muistat piikki riikisen ja sopivissa kohti kainosti vastustella.

Lopulta äijäs on ihan taivaissa, kun pääsee sun iholles ja saa piparia;)

Mä ainakin toimin yleensä näin, kun ollaan eka kertaa uuden miehen kanssa sillai, ja aina oon kelvannut. Yleensä mies käynyt ihan kuumana, kun on lopulta päässyt mun pesälle;))

Vierailija
4/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa kortin ostoon nyt heti!

Kai haluat tuntea itse itsesi seksikkääksi, ei pelkäästään miehiä varten!

Ja alapäähän geishakuulilla treeniä!

Vierailija
5/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa kortin ostoon nyt heti!

Kai haluat tuntea itse itsesi seksikkääksi, ei pelkäästään miehiä varten!

Ja alapäähän geishakuulilla treeniä!

mutta toi alapää askarruttaa. Mistä mä ne kuulat tähän hätään keksin! Viikonloppuna ois treffit!

ap

Vierailija
6/10 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun kropassa, alapäässä tai taidoissasi ei ole miehen mielestä mitään vikaa. Mutta jos joku on luotaantyöntävää, niin on järjetön panikointi ja epävarmuus siitä, että "kelpaanksmä?".

Ota kuningatar-asenne (ei ylimielinen kuitenkaan!), sinä olet hyvä tuollaisena kuin olet ja jos kävisi niin, ettei mies sitä tajuaisi, niin sehän on sen menetys, ei sun.

Vierailija
7/10 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heittäydyt nautintoon täysin rinnoin ;-)

Mä olen 43 v kolmen lapsen äiti ja miesystäväni on 10 v nuorempi. Olemme seurustelleet muutaman kuukauden ja voin kertoa, että kyllä ensimmäinen rakastelukerta jännitti :-D Ujostutti niin paljastaa imetyksen jäljiltä nahistuneet rinnat, mutta mies onkin aivan hulluna niihin ja koko pakettiin :-D

Tykkään seksistä ja mies sanookin, että kypsemmän naisen itsevarmuus on todella kiihottavaa. Unohda siis kaikki epävarmuus äläkä vaan kyseenalaista omaa viehätysvoimaasi lapsellisilla kysymyksillä tai itsesi mollaamisella ääneen.

Kyllä se siitä - tsemppiä!!!

Vierailija
8/10 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän sinkkuilun jälkeen uskaltauduin treffeille ja oltiin puhuttu ettei edetä vielä sänkyyn, kun oltiin vasta tutustuttu. Ja minä olin epävarma omasta kropasta.

Mutta kun treffit eteni niin hyvin että mies pyysi minua jäämään yöksi, niin siitä asiat eteni ihan luontevasti. Ja jälkeenpäin sain kuulla miten jumalainen ja uskomaton nainen olen. :) Nyt ollaan seurusteltu jo puoli vuotta.

Ihan turhaan sinäkään olet epävarma, jos mies oikeasti tykkää sinusta, niin se tykkää kaikesta sinussa.

Jos taas ei, niin se ei ole sinun arvoisesi.

Tsemppiä treffeille, tule kertomaan miten meni. :)

Vierailija
9/10 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ihan oma luonnollinen itsesi niin hyvä tulee :) Ja tuu kertomaan tosiaan, että miten meni!

Vierailija
10/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten treffit meni?