Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin tentissä tänään.

Vierailija
11.04.2012 |

Menin tenttikaljalle, soitin miehelle että hakee lapsen tarhasta, tulin kotiin, avasin viinipullon, joka on nyt miltei tyhjä.

Mies laittoi ruoan lapselle ja tekee nyt jotain omia juttujaan. Minä roikun av:lla. Haluatko kysyä jotain. Itse en tosin viitsisi kysyä itseltäni mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sulla kirjoitus sujuu eikä näppäinvirheitä lipsahtele toisin kuin monella selvinpäin kirjoittelevalla av-henkilöllä (huom. täällä pyörii nykyään myös miehiä). Mistä luulet sen johtuvan? Siis näppäinvirheiden puuttumisen.

Vierailija
2/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kirjoittaa, vaikka olisin niin kännissä, etten pysyisi seisten pystyssä. Vähän niin kuin rock-kitaristi, jolta vasta viimeisenä kännivaiheena ennen tajun lähtemistä häviää soittotaito.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota juuri kukaan ei ymmärrä ja joka yleensä aiheuttaa vain vaivautuneita tilanteita. Olen parhaimmillani, kun ilmaisen itseäni kirjallisesti.

Lisäksi olen katatonisen väsynyt, olen lukenut kolme yötä peräjälkeen tähän tentttiin, joka on nyt onneksi takanapäin. Olen vähän levoton, ja siksikin koin (ja join) sen viinipullon tarpeelliseksi.

ap

Vierailija
4/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kattomassa tota sun kännäystä?

Vierailija
6/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitin jo tenttikaljalta, että tänään en ole kenenkään käytettävissä. Olen sulkeutunut työhuoneeseen ja surffailen täältä käsin ja välillä lepäilen, rauhoittumista odottaen. Koko hermosto menee niin ylikierroksilla, että näin on parasta kaikille. Puhelinkin on kiinni.

ap

Vierailija
7/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virnistelin ruudulle kun luin tätä ketjua!

Vierailija
8/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on DI, 34 -v ja työkseen ylläpitää valtion rautatieinfraa.

ap

Vierailija
9/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkseen ylläpitää valtion rautatieinfraa.

ap

Vierailija
10/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virnistelin ruudulle kun luin tätä ketjua!

Minun on keskimäärin melko vaikeaa löytää ystäviä, mutta ne, jotka kyydissä kestävät, ovat sitäkin sitkeämpiä, ihanampia ja pitkäaikaisempia.

ap

Vierailija
11/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla kiitollinen homma...

Ja, kiitos miehen, paljon enemmänkin kuin normaalisti tehtäisiin. Siinä on valtiolla rekrytointi, joka maksaa itsensä yli miljoonakertaisesti takaisin. Näin sanon, enkä edes kehu, vaan totean faktan.

Ikävä tosiasia on kuitenkin, että rataverkko rapistuu vääjäämättömästi, kun ne vähätkin rahat käytetään poliittisista syistä jonnekin syrjäkylien ratojen perusparannuksiin, missä viikossa kulkee ehkä kolme junaa.

Vierailija
12/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä hirrrveen, hirrveen humalassha?

Kestän liiankin hyvin sekä viinaa että lääkkeitä. Tämä on laitettu merkille, kun joskus on esilääkitystä annettu.

ap

Vierailija
13/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan tehdä samat perjantaina tentin jälkeen, viiniä en tosin juo. Voisin ehkä kysyä että mitä luulet, miten tentti meni?

Vierailija
14/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosana sen sijaan riippuu siitä, sovelsinko asiaan oikeaa lakia. Tehtävä oli hieman hämäävä, tarkoituksella varmaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä