Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA????

Vierailija
29.02.2012 |

Vuokralainen maksaa vuokransa suunnilleen sillo ku muistaa ja välillä jää vuokra välistäkin vaikka on aikuinen(40v) mies ja vakitöissä! Niin ja sitten ku menín serkkulikalle lainaamaan rahaa muutaman satasen niin eipä ole mokoma edes muutamaa kymppiä vielä lyhentänyt velkaa. Vaikka meinasi jo liki kk sitten tilistä sitä hieman lyhentää.

Onko ihmisillä oikeasti nykyään näin hiton huono moraali?!?!

Itsellä on tilistä aina menossa ensin kaikki laskut ja sit vasta mietitään miten "hassataan" loppurahat. Toisinsanoen eletään aika normisti ei paljon ostella ku lapsille tarpeelliset. Vuokratuloilla lyhennetään remonttilainaa millä saatiin tämä vuokra-asunto kuntoon.

Ottaa lievästi päähän nää tän tason ihmiset. Sori vaan jos jotakuta loukkasin. Tämä on mun mielipide.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle puolet saanut takaisin eikä taida enää olla ystävänikään koska ei ole enää vastannut puheluihin eikä ota ite yhteyttä. Sinne meni liki 500 euroa! Hienoa luottaa "ystävään"

Vierailija
2/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle puolet saanut takaisin eikä taida enää olla ystävänikään koska ei ole enää vastannut puheluihin eikä ota ite yhteyttä. Sinne meni liki 500 euroa! Hienoa luottaa "ystävään"

Mun ihqu "ystävä" tykkää aina esittää sellaista haavoitetttua betty boopia joka ei todellakaan laita vastaan että mä joudun aina maksamaan taksit ja ruuat jos lähdemme johonkin viihteelle. Hän ei lainaa mutta maksattaa. Tosi "ystävä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa maksaa lainaa takaisin, ei se mikään erikoisuus tänäpäivänä ole että rahat menee jo ennen kuin ne on tilille tullut, pankki, vouti ja muut apkolliset maksut menee ensin. Te kyllä aika tyhmästi olette tehneet jos olette laittaneet asunnon vuokralle jossa ei ilmeisestikään kovin iso vuokra ole ja itse olette muuttaneet vuokralle vuokra-asuntoon, maksaneet siihen itse vielä omilla rahoillanne jotain remonttia. Tuo jos joku on järjetöntä ja posketonta menoa, eloa kuin viimeistä päivää vapaalla.

Vierailija
4/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaa tyhmyyttä jos suostuu hyväksikäytettäväksi"

JOtkut opetetaan liian kilteiksi, niin se vain menee. Mutta auta armiAs jos joskus pidät rajoistasi kiinni, oletkin vittumainen ämmä tai "kylmä ja etäinen", kuten mulle sanottiin : D

Ei voi kuin kadehtia niitä, jotka klaaraa nää jutut.

Vierailija
5/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei asu vuokralla. Remontti vaan nielee rahaa ja parempi sitäkin olisi saada takaisin vuokralaisella ku odotuttaa isovanhempia tyhjänä ties kuinka monta vuotta.

Niin että mikä tässä nyt on tyhmää?

Työssäkäyvät ihmiset eivät kykene muka maksamaan asumistaan ja lainojaan??? Silti on varaa juhlia, ajaa taksilla, matkustella...

MIKÄ OIKEASTI IHMISIÄ VAIVAA?!

Vierailija
6/6 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä serkkutytöltäsi lainarahat.

Äääääs simpl äääääs tät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä