Vernan siskon koko nimestä mielipiteitä, kiitos jos jaksatte!
Olenkin pariin otteeseen täällä kysellyt Vernan siskolle nimiehdotuksia ja tosi kivoja sainkin. Suuri kiitos niistä teille kaikille. Nyt ollaan sitten päädytty muutamiin yhdistelmiin toisesta ja kolmannesta nimestä, joista joku tulee tytölle. Lisäksi etunimi on vielä vähän hakusessa tai paremminkin meillä erimielisyyksiä kun mieltymykset ei ihan kohtaa.
Alkaa iskeä paniikki, kun ristiäiset ovat ensi viikon lauantaina ja siihen mennessä pitäisi nimi päättää.
Etunimiksi on ehdolla nämä
Sandra -tässä yhä mietityttää miten vaikea lapselle, minusta ihana nimi, mieskin hyväksyisi
Viola -molempien mieleen
Vanessa -mies tykkää ehkä vähän enemmän, mutta minustakin kyllä ihan kaunis
Virva -mies hyväksyisi, muttei niin hirveästi haluaisi tätä nimeä, minusta aivan ihana nimi
Nämä yhdistelmät on ehdolla toisiksi nimiksi
Lumi/Lahja Linnea -molemmat keskinimet sopisivat, tyttö syntyi päivänä, jona satoi lunta ja tyttö oli toisaalta Lahja, koska aluksi taisteli hengestään...
Taika Tuulia -itse ihastuin heti tähän yhdistelmään ja mieskin tästä tykkää.
Myös Rosalia nimeä on mietitty viimeiseksi nimeksi.
Isosiskon koko nimi oli siis Verna Menni Maaria. Nimi voisi jollain lailla sopia siskon nimeen, ihan välttämättömyys se ei ole, kun eivät koko elämäänsä kuitenkaan yhdessä elä.
Kommentit (12)
eikö virvatulet oo jotain 'pahaa'? Ja virvon varvon..
Minea Lumi Vanessa
Lumi Minea Rosalia
Minea Taika Tuulia
Lumi Lahja Vanessa
Minea Vanessa
ainoa josta molemmat teistä tykkää.
Mun mielestä Viola ja Virva ovat liian lähellä isosiskon nimeä. Tulee sellainen olo, että isosisko on saanut nimen, jonka mukaan on sitten nimetty seuraavakin.
Eli itse valitsisin jonkun noista oikeasti erilaisista, en väännöstä siskon nimestä. Sandra on kiva.
Sandra Taika Tuulia
Sandra -> todella kaunis, sopivan harvinainen
Viola -> espanjaksi "raiskaa", merkitys häiritsee espanjaa osaavana, vaikka eihän sen Suomessa pitäisi haitata
Vanessa -> ok, ei yhtä kaunis kuin Sandra
Virva -> mulla oli tämän niminen kaveri, häntä sanottiin Varvi-Virvaksi...
Lumi Linnea-> ok
Lahja Linnea -> parempi
Taika Tuulia -> suosikkini
Lisäksi siskoni nimessä on Maaria ja omassa nimessäni Tuulia :)
Vanessa Lumi Linnea
tai
Sandra Taika Tuulia
Ois kiva jos nimeäisitte lapsen isän toiveen mukaan. :)
Mut sit kun huudat lapsia:
"Verna ja Sandra, tulkaa syömään!"
"Verna ja Vanessa tulkaa syömään!"
koska sitä on lähipiirissä eikä ole niin mieleinen kuin muut ehdolla olevat nimet.
ap
entäs Suvi, kun eikös Verna merkkaa kevättä?
Sandra Lahja Linnea
Nämä siis minusta parhaimmat yhdistelmät.
Siena Sandra Linnea