Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Voiko miehellä olla suhde 18-vuotiaaseen?!

Vierailija
11.04.2012 |

Olen paniikissa. Olen saanut tietooni että mieheni on esim. kyydinnyt 18-vuotiasta jumppaohjaajaa salilla käydessään ja ovat muutenkin salilla jutelleet ja neuvoneet toisiaan puolin ja toisin. ( kuulin sattumalta kaveriltani, joka käy kyseisellä salilla, itsekin olen käynyt tytön tunneilla.)

Mitä tämä nyt on? Kaverini minulle ihmetteli ja kysyi onko ohjaajatyttö joku sukulaistuttumme. En ole vielä mieheltä mitään tivannut, enhän ole itse todistanut mitään, ja mustasukkaisuuteni on ollut ongelma suhteessamme aiemmin.

Olenko vain vainoharhainen?! Voiko 37-vuotias mies olla kiinnostunut tuon ikäisestä??? Mieheni on komea ja nuorekas, ja jumppaohjaaja menee parikymppisestä, mutta en vain voi uskoa tätä, oma tyttömme on vain 8 vuotta nuorempi! Mitä ihmettä teen, tiedän että miehelläni on vientiä mutta olen halunnut luottaa mieheen.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin poistaisin sen "Elinan" sieltä miehen puhelimesta. Ostaisin prepaid-liittymän, ja tallentaisin numeron miehen kännykkään juuri sillä "Elinan" nimellä.

Sitten lähettäisin siitä prepaid-liittymästä jonkin pikkutuhman ehdotuksen miehelle, joka siis luulee viestin tulleen siltä "Elinalta". Katsoisin, miten mies reagoi ja vastaa, ja sen pohjalta sitten miettisin, onko aihetta "jatkotoimenpiteisiin", vai voiko unohtaa koko jututn.

:D

Jooh.. Entä sit jos tää oikea "Elina" laittaakin viestin samoihin aikoihin.

menee puihin suunnitelma helposti.:)

Vierailija
62/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka tiedä sitten sen jumppatytön nimeä? Vai oliko se siis vain kirjaimena E vai koko nimi tyyliin Elina? Eli sama nimi kuin ohjaajalla? Yleensä vaistot osuu oikeaan.. kokemusta on :(.

Kiitos kaikille neuvoista! Kysyin eilen mieheltä, että millälailla tuntee tämän E.n. Sanoi kyllä että käyvät vain samalla salilla, ja ovat treenin lomassa jutelleet. En voinut paljastaa että kaveri näki heidät, koska sitten mies osaisi varoa tarvittaessa salilla käydessään. Heitin tosin miehelle syöttinä, että kulkee huhuja miten miehet pörrää tämän ohjaajan ympärillä, kuittasi vain että niinhän ne kaikkii ja naurahti päälle katosi johonkin. Puhelimessa ei ollut viestejä kuin minulta ja lapsilta, joku E siellä puhelinmuistiossa kuitenkin oli. En tunne itse ketään sen nimistä muita kuin tätini, miehelläni ei kyllä hänen numeroa ole kun ei ole minullakaan. Mies on miesvaltaisella alalla, eli ei ole työkaverikaan. Mitähän tässä pitäisi nyt ajatella? /ap

Tosiaan miehellä oli puhelinmuistiossaan ainakin jonkun numero, jolla sama nimi kuin ohjaajallakin. (miten muuten arvasitkin sen) En kyllä nyt oikein tiedä mikä olisi seuraava siirtoni... /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ala ostelemaan mitään liittymiä tai vastaavaa. Pitää mahdollisesti alkaa itsekin käymään enemmän salilla miehen mukana ja seurailla tilannetta, kun ei tuosta miehestä puhumalla saa oikein miten irti, enkä tosiaan kuten mainittua viitsi alkaa kuulustelemaan, koska ei minulla ole mitään konkreettisia todisteita sinänsä, voi olla että aiheutat syyttä suotta sydänkohtauksen itselleni, ainakin toivottavasti näin /ap

Vierailija
64/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin poistaa elinan miehen puhelimesta. kehtaisiko miehesi edes kysyä oletko poistanut elinan numeroa, varsinkin jos salailee jotain. siinähän ihmettelee mihin numero on kadonnut.

jos kysyy sinulta oletko poistanut numeron niin et tietenkään myönnä ja ihmettelet että miksi miehelläsi on se numero ollut ylipäätään..

ja huom! monet ovat niin ovelia että elina onkin puhelimessa erkki nimellä, niin ettei vaimon epäilyt herää. tarkista siis tämä, jos ja kun sen elinan numeron poistat.

Vierailija
65/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tosiaan kuten mainittua viitsi alkaa kuulustelemaan, koska ei minulla ole mitään konkreettisia todisteita sinänsä, voi olla että aiheutat syyttä suotta sydänkohtauksen itselleni, ainakin toivottavasti näin /ap

Mutta tee kuten tykkäät, toivottavasti kaikki järjestyy :)

Vierailija
66/66 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paniikissa. Olen saanut tietooni että mieheni on esim. kyydinnyt 18-vuotiasta jumppaohjaajaa salilla käydessään ja ovat muutenkin salilla jutelleet ja neuvoneet toisiaan puolin ja toisin. ( kuulin sattumalta kaveriltani, joka käy kyseisellä salilla, itsekin olen käynyt tytön tunneilla.)

Mitä tämä nyt on? Kaverini minulle ihmetteli ja kysyi onko ohjaajatyttö joku sukulaistuttumme. En ole vielä mieheltä mitään tivannut, enhän ole itse todistanut mitään, ja mustasukkaisuuteni on ollut ongelma suhteessamme aiemmin.

Olenko vain vainoharhainen?! Voiko 37-vuotias mies olla kiinnostunut tuon ikäisestä??? Mieheni on komea ja nuorekas, ja jumppaohjaaja menee parikymppisestä, mutta en vain voi uskoa tätä, oma tyttömme on vain 8 vuotta nuorempi! Mitä ihmettä teen, tiedän että miehelläni on vientiä mutta olen halunnut luottaa mieheen.

Justiin oli näitä hyväksikäyttöjuttuja näillä tanssikursseilla. Jotain vikaa on kun noin nuoret kiinnostaa. Toisin en tiedä teidän tapausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi