Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Voiko miehellä olla suhde 18-vuotiaaseen?!

Vierailija
11.04.2012 |

Olen paniikissa. Olen saanut tietooni että mieheni on esim. kyydinnyt 18-vuotiasta jumppaohjaajaa salilla käydessään ja ovat muutenkin salilla jutelleet ja neuvoneet toisiaan puolin ja toisin. ( kuulin sattumalta kaveriltani, joka käy kyseisellä salilla, itsekin olen käynyt tytön tunneilla.)

Mitä tämä nyt on? Kaverini minulle ihmetteli ja kysyi onko ohjaajatyttö joku sukulaistuttumme. En ole vielä mieheltä mitään tivannut, enhän ole itse todistanut mitään, ja mustasukkaisuuteni on ollut ongelma suhteessamme aiemmin.

Olenko vain vainoharhainen?! Voiko 37-vuotias mies olla kiinnostunut tuon ikäisestä??? Mieheni on komea ja nuorekas, ja jumppaohjaaja menee parikymppisestä, mutta en vain voi uskoa tätä, oma tyttömme on vain 8 vuotta nuorempi! Mitä ihmettä teen, tiedän että miehelläni on vientiä mutta olen halunnut luottaa mieheen.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt sitten pakko olla...CANDY ja MIKKO!!!! :)

Vierailija
2/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita suhdetta, kummallista heti epäillä sellaista. Ei niin, etteikö se voisi olla mahdollista, mutta ei se minulle ainakaan ekana tulisi mieleen.

sinulle voinut puhua mitään..

Jos ei olisi sallattavaa--

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Minusta jotenkin naiivia kuvitella edes, että ei voisi olla.

Olen itse 35-vuotias nainen, ihan hyvännäköinen, normikroppainen ja mittaamattoman laadukas luonteenpiirteiltäni =p mutta tiedän, että joku yhtä mukava 18-vuotias näpsäkkä nuori nainen ajaa monessa suhteessa ohitseni. Tiedän senkin, että oma samanikäinen mieheni kokee fyysistä vetoa näihin nuoriin naisiin. Kyllähän se vähän pännii, mutta täytyy yrittää muistaa pitää järki matkassa. Kyllä minä sen viehätyksen ymmärrän, mutta luotan silti mieheen kunnes toisin todistetaan, että tämä meidän parisuhteemme kaikkinensa ja minä ihmisenä ollaan hänelle niin paljon arvokkaampia, ettei joku misukka tulisi ajamaan sen ohi. Jos niin käy, niin myönnän tappioni ja poistun takavasemmalle, arvostaen miestä hyvin paljon vähemmän, mutta kilpailemaan en ala.

Juuri kuten yllä selitettiin, näin minäkin sen voin käsittää. Hyvä, mutta kuitenkin tasainen parisuhde; hyvä, mutta kuitenkin tuttu ja turvallinen vaimo... Sitten tulee joku spontaani, innokas, villi, viriili, iloinen, nätti, sporttinen, kokematon nuori nainen joka herättää miehessä jotain. Tässä erotellaan sitten miehet ja häntäheikit, miten tilanteessa käyttäydytään. Totta kai sellainen voi ja saa tuntua mukavalta, mutta siihen se pitäisi jäädä.

Totta kai itsekin huomaan hyvännäköiset nuorukaiset ja pohdin joskus millaista sellaisen nuoren korskuvan orin kanssa olisi pelmuta, heidän taholtaan saamani huomio on imartelevaa ja saatan vähän flirttaillakin, jos tilanne on sopiva. Mutta minäkin jätän sen siihen, koska rakastan ja arvostan miestäni ja liittoamme niin paljon enemmän, kuin mitään hekumaa.

Se on vaan biologiaa. Toivon kyllä kovasti, että miehesikin muistaa pitää näppinsä erossa ja osaa arvostaa sinua, ap. =)

Vierailija
4/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitten täällä oli viesti siitä lasten luisteluohjaajan ja miehen suhteesta, ja sitten myös candyyn ja mikkoon tämä saattaisi viitata... vanha juttu anyway

Vierailija
5/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika hölmö. Mieheni kommentoi kyllä pyynnöstäni naisia, tyttöjä ei vaivaudu kommentoimaan.

Kylläpä jotkut naiset on niin harvinaisen höppäniä, etteivät tajua, että fiksu aviomies valehtelee just sitä mitä vaimo haluaa kuulla. Ja herraseurassa jutut onkin sitten aivan muuta...

Vierailija
6/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sinun ja miehesi tilanne on muuten, meneekö suhteessanne hyvin?

Pakko sanoa, että kyllähän tuo vaikuttaa aika epäilyttävältä. Jos oma mieheni jäisi asiasta kertomatta juttelemaan useamman kerran jonkun nuoren kauniin naisen kanssa tuntien jälkeen ja kyyditsisi vielä jonnekin niin repisin varmasti pelihousuni. Samoin tosin mieskin, jos minä hengailisin jonkun vieraan (ei siis miehen tietämän pitkäaikaisen kaverin) komistuksen kanssa enkä kertoisi siitä hänelle.

MUTTA: tuo ei vielä tarkoita, että teidän tilanteessanne olisi kyse pettämisestä. Ihmiset on erilaisia, mieheni on sellainen "miesten mies", viihtyy lähinnä mieskavereiden kanssa eikä niinkään naisten (ei siis toki mitenkään vihaa naisia, ei vain oikein keksi puhuttavaa, kiinnostuksen kohteet on sellaisia joista naiset usein eivät ole niin kiinnostuneita jne.). Joten hänen kohdallaan tällainen hengailu olisi outoa. Millainen sinun miehesi on ap? Onko sillä tavalla seurallinen että naisen kanssa hengailu ihan kaverimielessä on normaalia käytöstä?

Kysyit mitä sinun pitäisi tehdä. Oma neuvoni on että joko unohdat koko asian TAI sitten otat kunnolla selvää missä mennään. Pienessä epäilyksen tilassa roikkuminen ei tee hyvää parisuhteelle eikä omalle pollalle.

Jos valitset jälkimmäisen vaihtoehdon, niin ensinnäkin: Älä puhu miehellesi vielä mitään aiheesta. Jos epäilyksissäsi on perää, mies tietysti kieltää kaiken ja osaa olla jatkossa varovaisempi, etkä saa koskaan todisteita. Toiseksi: Hanki todisteita. Kysele vaivihkaa, ns.ohimennen, miten salilla meni, oletko saanut sieltä kavereita jne. Jos mies ei kerro tästä typystä, tai jos menee vaikeaksi, niin epäilyksissäsi saattaa olla perää. Voisitko uskoutua kaverillesi, joka asian otti puheeksi? Olisiko liian noloa pyytää että hän vähän tarkkailisi hommaa salilla käydessään? Tunteeko/tietääkö miehesi tämän kaverisi (osaako siis varoa nöhdyksi tulemista)? Jos muu ei auta ja JOS sinulla on mielestäsi järkevät perusteet epäillä miestäsi, ratsaa sen puhelin. Joo, tiedän, saan tästä huudot niskaani, mutta minusta se on joissain tapauksissa ok. Itse ainakin toivoisin, että jos mieheni olisi jostain syystä saanut päähäni että vehtaan jonkun kanssa, niin hän mieluummin tutkisi kertaluontoisesti puhelimeni ja saisi rauhan, kuin että hän vain jatkaisi epäilyä ja ahdistuisi siitä jne.

Tsemppiä ap, toivottavasti kaikki selviää parhain päin! Kerrothan sitten kuinka kävi!

Vierailija
7/66 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille neuvoista!

Kysyin eilen mieheltä, että millälailla tuntee tämän E.n. Sanoi kyllä että käyvät vain samalla salilla, ja ovat treenin lomassa jutelleet. En voinut paljastaa että kaveri näki heidät, koska sitten mies osaisi varoa tarvittaessa salilla käydessään. Heitin tosin miehelle syöttinä, että kulkee huhuja miten miehet pörrää tämän ohjaajan ympärillä, kuittasi vain että niinhän ne kaikkii ja naurahti päälle katosi johonkin. Puhelimessa ei ollut viestejä kuin minulta ja lapsilta, joku E siellä puhelinmuistiossa kuitenkin oli. En tunne itse ketään sen nimistä muita kuin tätini, miehelläni ei kyllä hänen numeroa ole kun ei ole minullakaan. Mies on miesvaltaisella alalla, eli ei ole työkaverikaan. Mitähän tässä pitäisi nyt ajatella? /ap

Vierailija
8/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia miestä nuori, tiukka liha kiinnostaa.

Vierailija
9/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti noin että aikuinen naimisissa oleva mies näkee nuoren naisen seksisymbolina ja kiinnostuu? Tosiaan kun ikäero tällä salimimmillä ja meidän tyttärellä vain 10 vuotta! Ihan kamala ajatus, olen niin vihainen ja epäuskoinen toisaalta. Ei näin voi käydä meille! /ap

Vierailija
10/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti noin että aikuinen naimisissa oleva mies näkee nuoren naisen seksisymbolina ja kiinnostuu? Tosiaan kun ikäero tällä salimimmillä ja meidän tyttärellä vain 10 vuotta! Ihan kamala ajatus, olen niin vihainen ja epäuskoinen toisaalta. Ei näin voi käydä meille! /ap

ihmettä oman lapsenne ikä tähän kuuluu?

Tiukka pillu eikä edes sakkolihaa enää niin totta kai se kiinnostaa kaikkia terveitä miehiä.

Vierailija
11/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko nyt kuitenkin kysäistä siltä MIEHELTÄ että onko hänellä jotain sutinaa sen nuoren naisen kanssa, kun jo kaveritkin asiaa ihmettelee?

Vierailija
12/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita ja ei haittaa panohommissa mitään.

Lapsenne ikä ei liity mitenkään tuohon juttuun.

Vierailija
13/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita suhdetta, kummallista heti epäillä sellaista. Ei niin, etteikö se voisi olla mahdollista, mutta ei se minulle ainakaan ekana tulisi mieleen.

Vierailija
14/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monikin 37-vuotias mies voisi kiinnostua 18-vuotiaasta. Ja aikuinenhan tuo on.

Sitä en kyllä tiedä kiinnostuisiko nuori tyttö jostain varhaiskeski-ikäisestä miehestä. Ja näin yleisesti, eikö ole ihan normaalia että kuntosalin työntekijä juttelee asiakkaiden kanssa? Miksi siinä heti olisi pettämisestä kyse?

Vierailija
15/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paniikissa. Olen saanut tietooni että mieheni on esim. kyydinnyt 18-vuotiasta jumppaohjaajaa salilla käydessään ja ovat muutenkin salilla jutelleet ja neuvoneet toisiaan puolin ja toisin. ( kuulin sattumalta kaveriltani, joka käy kyseisellä salilla, itsekin olen käynyt tytön tunneilla.)

Mitä tämä nyt on? Kaverini minulle ihmetteli ja kysyi onko ohjaajatyttö joku sukulaistuttumme. En ole vielä mieheltä mitään tivannut, enhän ole itse todistanut mitään, ja mustasukkaisuuteni on ollut ongelma suhteessamme aiemmin.

Olenko vain vainoharhainen?! Voiko 37-vuotias mies olla kiinnostunut tuon ikäisestä??? Mieheni on komea ja nuorekas, ja jumppaohjaaja menee parikymppisestä, mutta en vain voi uskoa tätä, oma tyttömme on vain 8 vuotta nuorempi! Mitä ihmettä teen, tiedän että miehelläni on vientiä mutta olen halunnut luottaa mieheen.

Kyydinnyt SALILLA KÄYDESSÄÄN? Eli tehnyt mitä? Mut terkut normaaliplaneetalta, ihmisten kans voi kanssakäydä ilman seksiäkin.

Vierailija
16/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista tapahtuu jatkuvasti. Kadulla äijät tuijottelevat nuorempiakin silmät kiiluen.

Vierailija
17/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä heidät salilla nähnyt kaverini hieman ihmetteli miehen ja liian välejä, rivien välistä luin.... Mutta itse en ole nähnyt mitään, joten mitä ihmettä nyt teen?!? Jos kysyn mieheltä niin eihän se mitään myöntäisi edes. Ähh oksettava, kamala tilanne! Haluan tietää mitä on meneillään, ahdistaa ajatus miehestä sen naikkosen kanssa! toisaalta, olin eilen tytön tunnilla ja pirun nätti blondihan se on, pesee kurveillaan minut mennen tullen, mutta olen sentään vaimo, toivon että mies arvostaa sitä tytön ulkokuorta enemmän. /ap

Vierailija
18/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nuoren ohjaajatytön ÄITIIN?

Vierailija
19/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä tiedä kiinnostuisiko nuori tyttö jostain varhaiskeski-ikäisestä miehestä. Ja näin yleisesti, eikö ole ihan normaalia että kuntosalin työntekijä juttelee asiakkaiden kanssa? Miksi siinä heti olisi pettämisestä kyse?

omassa tuttavapiirissä ei todellakaan olla 37vuotiaina kiinostuneita mistään 18 vuotiaista. Nehän on ihan pikkutyttöjä vielä.

t. MIÄS 38v

Vierailija
20/66 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa tuttavapiirissä ei todellakaan olla 37vuotiaina kiinostuneita mistään 18 vuotiaista. Nehän on ihan pikkutyttöjä vielä.

t. MIÄS 38v

Toivon että oma mieheni on myös yhtä älykäs, ja näin minäkin ajattelin heti kun kuulin asiasta /ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän