Te naiset olette siitä ihailtavia, kun ette retkahda
mihinkään imarteluihin tai kohteliaisuuksiin esim. ulkonäöstänne, säkenöivästä älystänne tai ylivertaisuudestanne, vaan ymmärrätte, että ne ovat kohteliaisuuksia, välttämätöntä small talkia.
Tero
Kommentit (17)
kun niitä ei juuri kuule :(
Terv. masentunut marttyyrimamma
että täällä oli eilen onnitteluketju sun nimpparien kunniaksi?
Terv. Masentunut marttyyrimamma
Audrey Hepburnilla.
terveisin Tero
Tuliko lunta tupaan oikein urakalla?
Tero
Sun rehellisyys saa silmäsi sädehtimään kuin Audrey Hepburnilla.terveisin Tero
Terv. Mm
No en huomannut :( Tuliko lunta tupaan oikein urakalla?Tero
kun mä poistuin paikalta, sävy oli vielä enimmäkseen positiivinen.
Mm
Ootko sä tero oikeasti mies?
olen avoimesti täälläkin tunnustanut, että kalu ei ole lähelläkään 18 cm enkä hanki pakastimeen puolta hirveä syksyisin.
Mutta noita nimpparionnitteluja mä vähän ihmettelen, koska tunnustan ihan avoimesti välillä vittuilevani teille :)
*pus*
Tero
olen avoimesti täälläkin tunnustanut, että kalu ei ole lähelläkään 18 cm enkä hanki pakastimeen puolta hirveä syksyisin.Mutta noita nimpparionnitteluja mä vähän ihmettelen, koska tunnustan ihan avoimesti välillä vittuilevani teille :)
*pus*
Tero
Even Steven.
- Mm
Ps. Ollaanko "me" joku homogeeninen entiteetti?
kyllä mä joskus retkahdan imarteluihin...
olen avoimesti täälläkin tunnustanut, että kalu ei ole lähelläkään 18 cm enkä hanki pakastimeen puolta hirveä syksyisin.Mutta noita nimpparionnitteluja mä vähän ihmettelen, koska tunnustan ihan avoimesti välillä vittuilevani teille :)
*pus*
Tero
Even Steven.
- Mm
Ps. Ollaanko "me" joku homogeeninen entiteetti?
tyhmimmille mä en edes vastaile ;)
Tero
Olen sitten poikkeus, kyllä mä joskus retkahdan imarteluihin...
onhan mua imarreltu! Yksi kaveri - miespuolinen - kehui rintavarustustani. Tosin en oikein usko, että sen kehun tarkoituksena oli saada mua retkahtamaan mihinkään.
Ei kai siinä ole mitään pahaa, jos retkahtaa kehuihin? Ei kaikkia kehuja aina esitetä ketunhäntä kainalossa. Kyllä mä kehun ihmisiä ihan vilpittömästi, halusta ilahduttaa tjsp.
Mm
onhan mua imarreltu! Yksi kaveri - miespuolinen - kehui rintavarustustani. Tosin en oikein usko, että sen kehun tarkoituksena oli saada mua retkahtamaan mihinkään.
Ei kai siinä ole mitään pahaa, jos retkahtaa kehuihin? Ei kaikkia kehuja aina esitetä ketunhäntä kainalossa. Kyllä mä kehun ihmisiä ihan vilpittömästi, halusta ilahduttaa tjsp.
Mm
se ei taatusti ollut imartelua vaan rehellinen kehu. Rintojen kanssa miehet nimittäin ovat tosissaan.
Tero
Mm
Mä luottaisin tuohon imarteluun tai oikeastaan se ei taatusti ollut imartelua vaan rehellinen kehu. Rintojen kanssa miehet nimittäin ovat tosissaan.Tero
Tuntui olevan kovasti tosissaan.
Mm
varsinkin baarissa parin siiderin jälkeen =)
Nyt repesin ;)
Tero