Ottaisitko tämän loukkauksena vai kohteliaisuutena?
Kävelin aamulla kahvihuoneeseen, joka oli täynnä työmiehiä. Sattumalta kaikki oli tekemässä lähtöä työmaalle, kun tulin siihen. Pomo nauroi, että kaikki lähtee karkuun, kun paikalle tulee tuollainen prinsessa.
Mitä av-raati tuumaa?
Kommentit (28)
Ap nimittäin myöntää aivan suoraan ja rehellisesti, että kirjoittelen av:lla työaikanani.:D
ap
Yök mikä elostelija. Olisi aika vituttavaa kuunnella jotakin seksististä paskaa päivät läpeensä joltakin hikiseltä äijältä siis TYÖPAIKALLA!
jossa kiinnitetään ulkonäköön huomiota. Fiksu pomo ei niin tee missään nimessä.
On siinä ehkä himpun verran elostelijan vikaa, mut onneks se on oikeasti tosi hyvännäköinen, niin annan sen anteeksi.;)
Se heittää välillä tän tyylisiä kommentteja: "Siellä ja siellä oli sellanen hyvännäköinen nainen töissä, ihan niinkuin *Henna* (=minä)...", "Noin kauniille naiselle ei varmaan kukaan voi ikinä olla vihainen mistään. Saat varmaan aina kaiken anteeksi, kun katot silmiin ja hymyilet."
Ei ne mitään pervoja juttuja mun mielestä ole. Sitä paitsi täällä ollaan tottuneita siihen, etten pahastu noista vaan heitän itse ihan vastaavaa läppää takaisin. Rajat on mullakin, tietty. Mut tähän asti ainakin jutut on olleet ihan viattomia.
ap
On siinä ehkä himpun verran elostelijan vikaa, mut onneks se on oikeasti tosi hyvännäköinen, niin annan sen anteeksi.;)
Se heittää välillä tän tyylisiä kommentteja: "Siellä ja siellä oli sellanen hyvännäköinen nainen töissä, ihan niinkuin *Henna* (=minä)...", "Noin kauniille naiselle ei varmaan kukaan voi ikinä olla vihainen mistään. Saat varmaan aina kaiken anteeksi, kun katot silmiin ja hymyilet."
Ei ne mitään pervoja juttuja mun mielestä ole. Sitä paitsi täällä ollaan tottuneita siihen, etten pahastu noista vaan heitän itse ihan vastaavaa läppää takaisin. Rajat on mullakin, tietty. Mut tähän asti ainakin jutut on olleet ihan viattomia.ap
Ap ei kirjoittanut tuota äksyä viestiä:D
ap