Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko tämän loukkauksena vai kohteliaisuutena?

Vierailija
11.04.2012 |

Kävelin aamulla kahvihuoneeseen, joka oli täynnä työmiehiä. Sattumalta kaikki oli tekemässä lähtöä työmaalle, kun tulin siihen. Pomo nauroi, että kaikki lähtee karkuun, kun paikalle tulee tuollainen prinsessa.

Mitä av-raati tuumaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä kerkeet surfaamaan;)

Tällä hetkellä kyllä:) ap

Mikähän itte oot, samasta syystä? Luuletko, että meillä kaikilla on ns. normityöaika? Muistaakseni jo joka kolmas tekee epätyypillistä työaikaa. Jos sinä kökit 8.15-16.00, miten itse kykenet lässyttämään täällä?

Sä siis litsaat "prinsessa", kun noin kiihdyit=D Ei se mitään. Ei me kerrota sun pomolle. Jatka samaan tyyliin;))

Ap ei kirjoittanut tuota äksyä viestiä:D

ap

Vierailija
22/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nimittäin myöntää aivan suoraan ja rehellisesti, että kirjoittelen av:lla työaikanani.:D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se tytsy hoitovapaalta:)

Vierailija
24/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä elostelija. Olisi aika vituttavaa kuunnella jotakin seksististä paskaa päivät läpeensä joltakin hikiseltä äijältä siis TYÖPAIKALLA!

Vierailija
25/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä.

Vierailija
26/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kiinnitetään ulkonäköön huomiota. Fiksu pomo ei niin tee missään nimessä.

Vierailija
27/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ehkä himpun verran elostelijan vikaa, mut onneks se on oikeasti tosi hyvännäköinen, niin annan sen anteeksi.;)

Se heittää välillä tän tyylisiä kommentteja: "Siellä ja siellä oli sellanen hyvännäköinen nainen töissä, ihan niinkuin *Henna* (=minä)...", "Noin kauniille naiselle ei varmaan kukaan voi ikinä olla vihainen mistään. Saat varmaan aina kaiken anteeksi, kun katot silmiin ja hymyilet."

Ei ne mitään pervoja juttuja mun mielestä ole. Sitä paitsi täällä ollaan tottuneita siihen, etten pahastu noista vaan heitän itse ihan vastaavaa läppää takaisin. Rajat on mullakin, tietty. Mut tähän asti ainakin jutut on olleet ihan viattomia.

ap

Vierailija
28/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä ehkä himpun verran elostelijan vikaa, mut onneks se on oikeasti tosi hyvännäköinen, niin annan sen anteeksi.;)

Se heittää välillä tän tyylisiä kommentteja: "Siellä ja siellä oli sellanen hyvännäköinen nainen töissä, ihan niinkuin *Henna* (=minä)...", "Noin kauniille naiselle ei varmaan kukaan voi ikinä olla vihainen mistään. Saat varmaan aina kaiken anteeksi, kun katot silmiin ja hymyilet."

Ei ne mitään pervoja juttuja mun mielestä ole. Sitä paitsi täällä ollaan tottuneita siihen, etten pahastu noista vaan heitän itse ihan vastaavaa läppää takaisin. Rajat on mullakin, tietty. Mut tähän asti ainakin jutut on olleet ihan viattomia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi