Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko tämän loukkauksena vai kohteliaisuutena?

Vierailija
11.04.2012 |

Kävelin aamulla kahvihuoneeseen, joka oli täynnä työmiehiä. Sattumalta kaikki oli tekemässä lähtöä työmaalle, kun tulin siihen. Pomo nauroi, että kaikki lähtee karkuun, kun paikalle tulee tuollainen prinsessa.

Mitä av-raati tuumaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oot ainakin lievästi ihastunut siihen sun pomoon ja se haluaisi vähintäänkin panna sua. I rest my case.

Vierailija
2/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpanakaan. Heittona vaan ja nauraisin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan en tajuais kyllä tuohon reagoida milläänlailla.

Läppää vaan....

Vierailija
4/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusläppää.

Vierailija
5/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin susiruma, niin varmaan tulis otettua loukkauksena. Muuten kohteliaisuus tai pikemminkin vain huoleton heitto.

Vierailija
6/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo viittaa siihen, että olet vähän nirppa ja hankala tyyppi, mielestäni.

Tai en mä teidä. Mutta minä ihmettelisin, että mitä se sillä tarkoitti.

Vierailija
7/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo viittaa siihen, että olet vähän nirppa ja hankala tyyppi, mielestäni.

Tai en mä teidä. Mutta minä ihmettelisin, että mitä se sillä tarkoitti.

Vierailija
8/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus tuo minusta on. Tietysti, jos tuon tyyppistä huumoria viljellään jatkuvasti ja olet paikan ainoa nainen, se voi alkaa ärsyttämään. Kertaheittona ok.

Vierailija
9/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää moista miettimään.

Vierailija
10/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa on yleensä positiivinen vain, kun sillä viitataan kauniiseen mekkoon pukeutuneeseen pikkutyttöön.

Vierailija
11/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jää kummemmin miettimään:)

Just tämä nimenomainen pomo on monesti kehunut kauniiksi. Varmaan tarkoitti tuon "prinsessa"-sanan kohteliaisuutena. Yleensä vaan sillä tarkoitetaan just nirppanokkaa yms.

Kiinnosti kuulla av-raadin arvio:D

Olen tosiaan työpaikan ainoa nainen ja ihan tottunut kuulemaan kaikenlaista.

ap

Vierailija
12/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisten työkavereiden välit aivan tulehtuneet.

Jos jokaista heittoa jäädään vatvomaan, että olikohan se loukkaus ja mitä se tarkoitti, niin kyllähän siinä ehtii loukkaantua monta kertaa päivässä.

Vierailija
13/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisten työkavereiden välit aivan tulehtuneet. Jos jokaista heittoa jäädään vatvomaan, että olikohan se loukkaus ja mitä se tarkoitti, niin kyllähän siinä ehtii loukkaantua monta kertaa päivässä.

No en kyllä loukkaantunut tuosta kommentista enkä jää vatvomaan.:) Kunhan huvin vuoksi kysyin tätä täällä. Heitin pomolle läppää takaisin, kun se sanoi tuon.

ap

Vierailija
14/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset ovat pahimman luokan vatvojia, huomaan itsessänikin noita piirteitä.:/

Vierailija
15/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä kerkeet surfaamaan;)

Vierailija
16/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kyllä:)

ap

Vierailija
17/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet todellinen prinsessa, otat kohteliaisuutena. Jos olet rupikonna, loukkaannut.

Ehkä kannattaa jatkossa ihan pikkuisen tarkkailla omaa käytöstä, tekeydytkö prinsessaksi, jolla on patjan alla herne, vai oletko sellainen rento, Tuhkimo-tyyppinen prinsessa, joka ei vierasta kenenkään seuraa tai nirppaile.

Olethan kuullut, että tietyssä iässä olevia vanhojapiikoja nimitetään prinsessoiksi tai prinsessatautisiksi. Ovat niin ylettömän herkkähipiäisiä. Tuskin sinä kuitenkaan, sillä vaikutat ihan mukavalta (ja nuorelta). Ukkolaumat usein tarkoittavat niitä kauniita asioita, joita sanovat.

Vierailija
18/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mikähän itte oot, samasta syystä? Luuletko, että meillä kaikilla on ns. normityöaika? Muistaakseni jo joka kolmas tekee epätyypillistä työaikaa. Jos sinä kökit 8.15-16.00, miten itse kykenet lässyttämään täällä?

Vierailija
19/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiaivo ei mieti mitään. Mikä on ollut, on mennyt. Mitä siitä sen enempää.

Spagettiaivoissa asiat matkustavat pitempään, niitä prosessoidaan, niistä opitaan, osa unohdetaan ja osa muistetaan.

Naisten aivot ovat spatiaalisemmat kuin miehen, naisen intuitio voimakkaampi ja tehokkaampi. Meillä naisilla onkin ihmiskunnan tulevaisuus paitsi jalkojen, myös korvien välissä.

Vierailija
20/28 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mikähän itte oot, samasta syystä? Luuletko, että meillä kaikilla on ns. normityöaika? Muistaakseni jo joka kolmas tekee epätyypillistä työaikaa. Jos sinä kökit 8.15-16.00, miten itse kykenet lässyttämään täällä?

Sä siis litsaat "prinsessa", kun noin kiihdyit=D

Ei se mitään. Ei me kerrota sun pomolle.

Jatka samaan tyyliin;))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi