Miehet, miten haluaisitte, että teidät vietellään?
Tai millaisen aloitteen haluaisitten naisen tekevän?
Kommentit (4)
että kaunis, hoikka, kiinteä, yli 169 cm, pitkäsäärinen, sopusuhtainen, kauniskasvoinen, pitkähiuksinen (mieluinen vaalea), pystyrintainen (kuitenkn yli c kuppi) ja tivakkapeppuinen nainen pukeutuisi läpikuultaviin sekä niukkoihin alusvaatteisiin, strippaisi ja osoittaisi haluavansa minua eleillään ja ääntelyllään. Strippauksen pitäisi olla sillä tavoin ammattimaista ettei nainen olisi kömpelö eikä hänen vuokseen tarvitsisi tuntea myötähäpeää. Kömpelö, mutta muuten vaatimukseni täyttävä nainen voisi vain tepastella alusvaatteissa, raotella pilluansa housujen alta ja hyväillä itseään jne.
mä luulen, että eniten miehet haluaisivat sitä, että joku lätkisi roikkuvia tissejään heidän naamalleen tai käsillään heiluttelisi niitä sohvalla maaten edes takaisin. Sen verran moni mies tuon koetjun mukaan tekee aloitteen heiluttelemalla velttoa penistään.
jos pillu on ämpäri niin mikään ei toimi. Eli omissa toiveissa synnyttämätön n. 16-23-vuotias neitokainen. Saa olla lihaakin luiden ympärillä eikä hiusten värilläkään niin väliä kunhan pillu puristaa!
No mun mielestä olis kiva jos joku hyvännäköinen nainen vaikka sanois että "Tule mun luo" hellän komentavaan sävyyn. Mut sun pitäs sitten olla valmis viemään se mies kotiisi. Kuiskaa korvaan vielä "Saat tehdä mulle ihan mitä haluat", jos uskallat.