mitä mieltä näistä mieheni sanomisista minulle?
-olen hänen mielestään läski, läskini näkyvät vaikka kuinka laihduttaisin. - imetän vain sen takia että minulla olisi edes jonkunlaiset rinnat. -jos vähääkään siistin alapään karvoitustani minulla on heti joku toinen, sama juttu jos värjään hiukseni tai ostan esim uuden paidan. - en voi käyttää enään oikeastaan minkäänlaisia paitoja kun tissini näkyvät aina. -joka päivä kauppaan lähtiessäni minun pitää ilmoittaa siitä miehelleni jos en ilmoita olen lähtenyt jonkun toisen miehen kanssa.- asioita mitä kuulen päivittäin olisi vaikka kuinka, ehkäpä kirjoitan aamulla lisää....
Kommentit (5)
Jos voit, niin juokse.
Toivottavasti ei tule kohta turpaan.
Diagnoosista riippumatta vaikuttaa joka tapauksesta erittäin kontrolloivalta ja mustasukkaiselta. Helppo sanoa, mutta jätä se.
olet sen ansainnut. Jos et itse kunnioita itseäsi, miksi muidenkaan pitäisi. Kärsi nyt jos et kerran halua lähteä.
menettävänsä sinut.
Käyttää lannistamista jottet uskoisi mitsestäsi liikoja. Mielenkiintoista, koska homma toimii itseään vastaan ja silti mies uskoo että se on hyvä tapa pitää muija itsellään.
Inside the minds of angry controlling men ja ota ero. Miehesi on erittäin henkisesti väkivaltainen ja sairas yksilö ja sinun täytyy pelastautua välittömästi.