Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni vuoto kp 14?

18.11.2005 |

Onko kenelläkään kokemusta? Voiko joku auttaa?

Minulla on kp 14 ja yht äkkiä maha tuli ihan hirveän kipeäksi, en voinut oikein edes liikkua, piti pysähtyä. Kun pääsin kotiin, niin oli housuihin tullut vähän verta.

Minulla on operoitu endoa kesäkuussa, liittyyköhän tämä siihen? Tai pystyköhän se johtumaan esim. munasolun irtoamisesta?

(Tuo päivällä sattuneen vuodon ja kivun jälkeen ei ole ollut enää mitään oireita.)

Olen ihan ymmälläni, en edes tiennyt mistä tästä voisi kysyä, tuntui että ei kehtaa soittaa lääkärillekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä luulisin.

Itselläni operoitiin solumuutoksia kohdunkaulasta, ja sen jälkeen on kahtena peräkkäisenä kuukautena tullut ns. tiputtelua puolivälin kiertoa. alavatsaa kouri tosi ilkeästi (vähän kuin menkkojen alussa) ja verta oli tullut. Joskus käsittelyjen jälkeen toimenpidekohdat voivat vuotaa esim. jos on ollut yhdynnässä tai muuten vaan. Mielestäni ei ole syytä huoleen ellei kivut ole jatkuvia tai veren määrä huolestuttava. Munasolun irtoamisesta ei normaalisti tule verenvuotoa, voi kyllä tuntua pientä nipistelyä/kipua, ihan kuin ovulaation aikanakin.

Vierailija
2/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi ressi!

En enää jaksa olla huolissani, mutta nostan tätä jos löytäsimme kohtalotovereita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatioon saattaa kuulua nipistelyjen ja kouristelujen lisäksi tiputteluvuotoa esim. yhtenä päivänä... Joskus mullakin ollut samanlaista, ei oo vaarallista!

Vierailija
4/4 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan hätääntyy kun ilmaantuu jotain mistä ei oo koskaan aiemmin kärsinyt.

Toivon vain että sitä ei olisi jatkossa, sillä jos se tulis työpäivänä, niin pitäisi lähteä välittömästi kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä