voiko tenoxia ottaa kurjaan oloon???
Sydämen päällä on taakka (sydänsäryt). Jos otan tenoxia nyt, lähteekö sillä vitutus ja suru? Eees vähäksi ajaksi?
Viina en voi ottaa, tuntuu vielä kurjemmalta sitten
Kommentit (10)
Sehän on nukahtamislääke. Kyllä se silloin myös rauhoittaa.
Mutta ehkä kannattaisi miettiä, että miten jatkossa huonosta olosta eroon?
mene ennemmin lääkäriin hakemaan apua jos et kestä, on parempiakin lääkkeitä olemassa. Ja keskusteluapua tms. Tenoxiin jää melko helposti koukkuun. Ei se ole yhtään viinaa parempi ratkaisu. Tenox on tosiaankin unettomuuteen eikä siihenkään mikään pysyväisratkaisu.
en halua ajatella enkä muistaa. En ole vielä valmis käsittelemään, miksi kävi näin ja miten tästä etenpäin. En pysty vielä hyväksymään faktoja.. Haluan tämän kauhean olon pois! Ja itkua kun ei vaan tule!
Kotona löytyy vain alkoholi ja tenox, ja tiedän että se on nukahtamislääke, mutta käy ahdistukseen. Mutta tämä ei tunnu ahdistukselta, vaan sydän on vain särkynyt. Ja nyt, just NYT sattuu sydämeen.
Onko siitä mitään helpotusta vai ihan turhan söisin sen?
jospa vaan tuntisit ne tunteet niin pääset niistä joskuspistämättä päätä sekaisin. Olisiko paha?
ne tunteet mihinkään katoa vaikka ottaakin lievitystä suruun.Pahimpaan vaiheeseen suosittelen itsekin bentsoja,ettei pää sekoa ja suru valtaa koko elämää.
oikeasti tuntuu että pää sekoaa..
Ehkä huomenna on parempi, mutta tänään turvaudun tenoxiin
sekosi melkein mullakin kun läheinen kuoli yllättäen ja vaikka olin raskaana määräsi mulle xanoreita joissa sama vaikuttava aine eli bentsodiatsepiini.Niitä söin n. kuukauden joka päivä,kun en pystynyt toimimaan mitenkään järkevästi kun muistot valtasi pääni.
On muuten ihan urbaanilegenda että suru pitäisi surra ns. selvinpäin,pahimmillaan se on erittäin traumatisoivaa,enkä soisi kellekään sellaista.
t.7
Suru on ihan normaalia. Tenox nukuttaa, ei se mitään auta. Illalla otat, jos ei muuten nukuta.
Bentsoihin jää todella helposti koukkuun Suru on ihan normaalia. Tenox nukuttaa, ei se mitään auta. Illalla otat, jos ei muuten nukuta.
koukkuun jääminen on asenne kysymys.Itse voin ottaa kuuriluontoisesti ja lopettaa,kun lääkkeet loppuu.Ei se ole sen kummempaa,vai meinaatko että ap lähtee katukauppiailta kyseleen tennareita?:D
pistämättä päätä sekaisin. Olisiko paha?