Ärsyttää niin maan perhanasti nää lukudiplomit sun muut
minä olen omat kouluni käynyt. Ei kiinnosta niin yhtään ettiä jotain tokaluokkalaiselle mitälie tapiireja ja tarjottimia ja miettiä miten helvetissä niitä pitää tehdä.
Eikö se opettaja voi tulostaa listaa, jonka kanssa menemme kirjastoon?? Ja antaa sitten kirjaan kuuluvat tehtävät oppilaalle??? Miksi minun tarvitsee tähän osallistua??? Ja miksi minun pitää sitä varten mennä ostamaan tulostin?
(Ja tiedoksi, kyllä, välitän lapseni koulunkäynnistä. Olis vaan nyt muutakin tekemista stana.)
Kommentit (25)
Rakkaani.
Ja jos olisitte olleet oikeasti fiksuja, olisitte varmaan ennakoineet tämän ja ostaneet ne kirjat silloin, kun ne oli vielä myynnissä?
haalinut ison osan niistä kirjoista vuosien myötä, mutta ei niitä antikvariaateistakaan noin vain saa.
Ja missään tapauksessa ei taaskaan kannata noin vain mennä sen lappusen kanssa, vaan tarkistaa ennakkoon, mahtaisiko löytyä.
Voi elämä, että sinä olet epäkäytännöllinen!
ainakin, jos lapset muutenkin lukee mielellään. Meillä on joka vuosi hiki otsassa kun ne tehtävät on tekemättä vaikka kirjoja on luettu vino pino.
Rakkaani.
Ja jos olisitte olleet oikeasti fiksuja, olisitte varmaan ennakoineet tämän ja ostaneet ne kirjat silloin, kun ne oli vielä myynnissä?
Kai itse ennakoit jo nyt, mitä lapsesi tarvitsee yliopisto-opintoihinsa, nekin kirjat kun ovat usein huonosti saatavilla ja vanhoja painoksia.
että iso osa noista kirjoista on siksi niin vaikeita saada myös kirjastosta, koska ne on vanhoja ja niistä on painokset loppu!
Ei siis löydy myöskään kirjakaupasta noin vain, kultaseni.