Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää niin maan perhanasti nää lukudiplomit sun muut

Vierailija
10.04.2012 |

minä olen omat kouluni käynyt. Ei kiinnosta niin yhtään ettiä jotain tokaluokkalaiselle mitälie tapiireja ja tarjottimia ja miettiä miten helvetissä niitä pitää tehdä.

Eikö se opettaja voi tulostaa listaa, jonka kanssa menemme kirjastoon?? Ja antaa sitten kirjaan kuuluvat tehtävät oppilaalle??? Miksi minun tarvitsee tähän osallistua??? Ja miksi minun pitää sitä varten mennä ostamaan tulostin?

(Ja tiedoksi, kyllä, välitän lapseni koulunkäynnistä. Olis vaan nyt muutakin tekemista stana.)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iso osa noista kirjoista on siksi niin vaikeita saada myös kirjastosta, koska ne on vanhoja ja niistä on painokset loppu!

Ei siis löydy myöskään kirjakaupasta noin vain, kultaseni.

Vierailija
22/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani.

Ja jos olisitte olleet oikeasti fiksuja, olisitte varmaan ennakoineet tämän ja ostaneet ne kirjat silloin, kun ne oli vielä myynnissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalinut ison osan niistä kirjoista vuosien myötä, mutta ei niitä antikvariaateistakaan noin vain saa.

Ja missään tapauksessa ei taaskaan kannata noin vain mennä sen lappusen kanssa, vaan tarkistaa ennakkoon, mahtaisiko löytyä.

Voi elämä, että sinä olet epäkäytännöllinen!

Vierailija
24/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin, jos lapset muutenkin lukee mielellään. Meillä on joka vuosi hiki otsassa kun ne tehtävät on tekemättä vaikka kirjoja on luettu vino pino.

Vierailija
25/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani.

Ja jos olisitte olleet oikeasti fiksuja, olisitte varmaan ennakoineet tämän ja ostaneet ne kirjat silloin, kun ne oli vielä myynnissä?

Kai itse ennakoit jo nyt, mitä lapsesi tarvitsee yliopisto-opintoihinsa, nekin kirjat kun ovat usein huonosti saatavilla ja vanhoja painoksia.