Sanonko että se on loppu vai enkö...
Taaskohan karahti suhde kiville.
Olen tavannut ihanan miehen. Hän on viestittänyt olevansa huippuihastunut minuun, on soitellut, viestitellyt, halunnut tavata usein, halunnut halailla ja pussailla koko ajan, puhunut nättejä jne.
Kunnes nyt kun sunnuntaina tavattiin, mies oli aivan erilainen. Pari kertaa pussasi. Ei enää lähettele viestejä niin usein, vastaa kyllä jos minä lähetän.
Mikä sitä vaivaa?
Loppuiko sen mielenkiinto?
Toimi, mammaoraakkeli, pliis...
Kommentit (11)
Valitettavan paljon löytyy miehiä, joita kiinnostaa vain valloittaminen. Eli lähettävät ihania viestejä ja muuta yhteydenottoa siihen asti, kunnes huomaavat naisen lämpiävän. Välttämättä ei tarvitse ehtiä edes siihen seksiin asti - heille riittää tieto siitä, että nainen olisi siihen valmis. Siinä vaiheessa vuori on valloitettu ja on aika siirtyä seuraavaan...
hän on tavannut jonkun muun, joka on kolahtanut jotenkin erittäin lujaa. Tai jotkut menneisyyden haamut puskevat esiin.
että teillä oli seksiä ja vain sinä sait? Ja nyt ihmettelet mikä miestä vaivaa?
se ei ollut minun vika, yritin kaikkeni. En viiti kaikkea rautalangasta vääntää.
Ei miehen orgasmi ole käsittääkseni aina naisesta kiinni, vai onko?
Kuulostaa ihan kuin omalta tekstiltani noin vuosi sitten. Ihan samat asiat oisin voinut kirjoittaa. Aivan täysin :O
Aika pian tuosta mies ilmoitti, että "ei tiedä mitä haluaa" jne tuubaa. Juttu loppui siihen.
Tapasitko netistä tän tyypin? Minkä ikäinen?
Kuulostaa niin pelottavan tutulta, että en ihmettelis vaikka ois sama tyyppi kyseessä.
Ja mäkin sanoin sille että oon hitaasti lämpiävä jne.. ja ihan samat vuoropuhelut käytiin kuin tekin :O Ja täysin samat ongelmat oli seksissä.
Voi hyvänen aika :O
Mistä vetoa, sä olit sen mielestä surkea pano, eikä se lämmennyt sylissäsi sittenkään?!
Toinen vaihtoehto on se, että alku menee helposti kun on usein seurustallut ja vaihtanut usein. Se on meille sarjadeittailijoille jo niin monta kertaa käyty läpi, että se on kuin tekninen suoritus. Tietää mitä sanoa missä järjestyksessä ja miten olla ekoilla, tokilla, kolmansilla deiteillä. Se on se hauska osuus jallittaa toista ja jahdata.
Sitten kun tutustuu, se ei vaan tunnukaan taas miltään ja kun odottelee hetken, jaksaa taas aloittaa alusta.
se on joku casanova ja oli just saanu joltain toiselta ja siksi ei tullut? :-P
Miten olet vastannut hänen lähestymisyrityksiinsä? Jos et itse ole ollut kovin innokas, niin ihan normaalia että mies lyö jarrua ettei olisi turhan tyrkky.
ja viestitellyt itse ja soitellut, tietysti. Ja järjestänyt tapaamisemme aina kun hän on halunnut, vaikka se minulle joskus on pikku sähläystä tuottanutkin.
Itse en ole tainnut tapaamista ehdottaa, kun hän on aina ehtinyt ensin.
Olen kyllä sanonut hänelle että olen hitaasti lämpeävä, mutta olen kyllä sitten kuitenkin lämmennyt hänelle yllättävän nopeasti. Itse hän sanoi niin.
Jotenkin hän vain viileni käsinkosketeltavasti.
Olinko hänelle vain kukkula saavutettavaksi?
Eli oletteko menneet sänkyyn tms. ennen tuota muutosta?
mutta ei se oikein onnistunut, nautinto oli vain minun puolellani (mies huolehti sen)
että teillä oli seksiä ja vain sinä sait? Ja nyt ihmettelet mikä miestä vaivaa?