Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:ssä kiertävä ketjukirje kuuroutuneesta tytöstä..

Vierailija
09.04.2012 |

Pisti miettimään tekstin luettuani, että eikö lapsilla ole vakuutusta???

Uskomaton juttu itse tarina muuten...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun lapsilla ei ole vakuutusta

kuuroutuuko siksi?

Vierailija
2/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tulit brassaileen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitsisi pakkohuutokaupata asuntoa ja odotella kunnalta rahaa yms. matkakorvauksia, jos olisi hoitokuluvakuutus.

-ap-

Vierailija
5/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen on sairausvakuutuksen piirissä ihan syntymästään saakka.

Vierailija
6/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joudun mä kuitenkin maksamaan kaiken ensiksi itse. Eikä sitä vakuutussummaa kannata hakea joka käynnin jälkeen, koska itsevastuu on aina 100e/kerta. Sen lisäksi vakuutuspäätöksenkin saamisessa kestää aina oma aikansa.

Vierailija
7/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne odottaa yhteiskunnan huolehtivan kaikesta ja syytävän heille rahaa joka tuutista, joten turha kuvitella että tommoset ihmiset vakuutuksia ottais.

Vierailija
8/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun lapsilla ei ole vakuutusta

kuuroutuuko siksi?

mutta jos tulee ongelmia synnytyksessä tai lapsi vammautuu sen vuoksi tai saa jonkun sairauden, niin korvauksia ja tulomenetyskorvauksia alkaa saada heti eikä vuoden päästä kuten Kelalta.

Vierailija
9/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihan sama vaikka vuosi korvauksia jouduttaisiinkin odottamaan. Sitäpaitsi kolmen lapsen kanssa ollaan tasan 3 krt tähän mennessä käyty toimivassa tk päivystyksessä. Miksi rahoittaa enempää vakuutusyhtiöitä.

mutta mun lapsilla ei ole vakuutusta kuuroutuuko siksi?

mutta jos tulee ongelmia synnytyksessä tai lapsi vammautuu sen vuoksi tai saa jonkun sairauden, niin korvauksia ja tulomenetyskorvauksia alkaa saada heti eikä vuoden päästä kuten Kelalta.

Vierailija
10/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmille jotka voivat lapsen vamman tai sairauden vuoksi olemaan palkatta pois työstään ja siten eivät tietty saa palkkaa lainkaan. Mitenkäs sitten perheen elätät? Ei mitenkään, siitähän toi ketjukirje just kertoo.

Vierailija
11/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta siitä ei makseta ansionmenetyskorvauksia

vanhemmille jotka voivat lapsen vamman tai sairauden vuoksi olemaan palkatta pois työstään ja siten eivät tietty saa palkkaa lainkaan. Mitenkäs sitten perheen elätät? Ei mitenkään, siitähän toi ketjukirje just kertoo.

Tuon perheen äiti on äitiyslomalla ja isä työtön. Mistä ansionmenetyksestä nyt puhut?

Vierailija
12/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170701160434EH

Erityishoitoraha vaikeasti sairaan lapsen vanhemmalle

Erityishoitoraha on korvaus ansionmenetyksestä tilanteessa, jossa alle 16-vuotiaan vaikeasti sairaan tai vammaisen lapsen vanhempi tilapäisesti joutuu olemaan poissa töistä, koska hänen on osallistuttava lapsensa hoitoon tai kuntoutukseen.

Vierailija
13/13 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170701160434EH" alt="http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170701160434EH">http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/170701160434EH</a&gt;

Erityishoitoraha vaikeasti sairaan lapsen vanhemmalle

Erityishoitoraha on korvaus ansionmenetyksestä tilanteessa, jossa alle 16-vuotiaan vaikeasti sairaan tai vammaisen lapsen vanhempi tilapäisesti joutuu olemaan poissa töistä, koska hänen on osallistuttava lapsensa hoitoon tai kuntoutukseen.

Mutta miksi ihmeessä noi saiskaan, kun eihän siellä ole työssäkäyviä. Mutta sitten on kun äidin äitiysloma loppuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi