Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meidän lähikaupan kassaa vaivaa kun se aina hymyilee ja kommentoi jotain?

Vierailija
09.04.2012 |

Mun mielestä hyvin kiusallista! Eikö voisi vaan kohteliaasti antaa ja ottaa maksun?

Mä en ymmärrä miksi kaupan kassa ei voi vaan palvella asiaskasta, ilman että aina pitää jutella jotain? en mä ole mikään sen kaveri vaikka käynkin siinä kaupassa usein. Vituttaa oikein!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aina vastaat hänelle yhdellä sanalla mutta hän joka kauppareissullasi alkaa puhumaan sinulle.

Myyjänä voin kertoa, että jotkut juttelevat myyjien kanssa ihan mielellään ja pitävät mukavaa juttelemista jopa hyvänä palvelunakin. Toisekseen jos istuu kassalla, se työ on hyvin tylsää ja yksitoikkoista ja ainoa ilo on jutella mukavia asiakkaille.

t: kaupan täti

Vierailija
2/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan loppuu joutava papatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ainakaan itse kuvittele olevani kenenkään kaveri, jos mukavia juttelen. Kuulostat sellaiselta perijäyhältä ihmiseltä, joka ei osaa small talkia, minkä vuoksi kaikki vähäinenkin juttelu herättää epäilyksiä tai on vähintäänkin vaivaannuttavaa.:)

Ja yleensä homma menee niin päin, että joidenkin myyjien kohdalla jotkut asiakkaat mieltävät heidät hyviksi kavereikseen, kun ollaan oltu tekemisissä myyjä-asiakas -rooleissa.

Vierailija
4/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee asiakkaille, ja hymyileekin! potkut sietäis saada...

Joillekkin sitä ei voi olla ikinä mieliksi. Jos kassatyttö oli naama sitruunanvitulla niin täällä valitettaisiin, kun ei saada hyvää palvelua.

Vierailija
5/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin sitä ei voi olla ikinä mieliksi. Jos kassatyttö oli naama sitruunanvitulla niin täällä valitettaisiin, kun ei saada hyvää palvelua.

Vierailija
6/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ainakaan itse kuvittele olevani kenenkään kaveri, jos mukavia juttelen. Kuulostat sellaiselta perijäyhältä ihmiseltä, joka ei osaa small talkia, minkä vuoksi kaikki vähäinenkin juttelu herättää epäilyksiä tai on vähintäänkin vaivaannuttavaa.:) Ja yleensä homma menee niin päin, että joidenkin myyjien kohdalla jotkut asiakkaat mieltävät heidät hyviksi kavereikseen, kun ollaan oltu tekemisissä myyjä-asiakas -rooleissa.

Mä haluan sieltä maitoni ja sen että mua palvellaan asiakkaana. Mulla mitään velvollisuuksia ole rupatella jonkun mulle ihan mitäänsanomattoman ihmesen kanssa!

Vierailija
7/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tosissaan asiakaspalvelija hymyilee a saattaa muutaman sanankin sanoa. Hyi, hyi. Kylläpä on huonoa palvelua. Siis niin naurettavaa. :D Tässä nähdään taas minkälaisia juntteja suomessa ollaan ja ei voida paria sanaa vaihtaa edes sen tutun kaupan kassan kanssa.

Vierailija
8/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tosissaan asiakaspalvelija hymyilee a saattaa muutaman sanankin sanoa. Hyi, hyi. Kylläpä on huonoa palvelua. Siis niin naurettavaa. :D Tässä nähdään taas minkälaisia juntteja suomessa ollaan ja ei voida paria sanaa vaihtaa edes sen tutun kaupan kassan kanssa.

i

Mua ei kiinnosta vaihdella edes paria sanaa sen "tutun" kassan kanssa. En mä pidä että mun ostoksia kommentoidaan, mitä helvettiä se sille kassalle kuuluu mitä ostan? Ei mua kiinnosta tykkääkö se mustikkakeitosta vai eikö tykkää?

Vierailija
9/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei oo yhtään tuttu , mulle riittää kiitos ja näkemiin.Välttelen liikaa höpöttävää kassaneitä, mua ärsyttää

Vierailija
10/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ainakaan itse kuvittele olevani kenenkään kaveri, jos mukavia juttelen. Kuulostat sellaiselta perijäyhältä ihmiseltä, joka ei osaa small talkia, minkä vuoksi kaikki vähäinenkin juttelu herättää epäilyksiä tai on vähintäänkin vaivaannuttavaa.:) Ja yleensä homma menee niin päin, että joidenkin myyjien kohdalla jotkut asiakkaat mieltävät heidät hyviksi kavereikseen, kun ollaan oltu tekemisissä myyjä-asiakas -rooleissa.

Mä haluan sieltä maitoni ja sen että mua palvellaan asiakkaana. Mulla mitään velvollisuuksia ole rupatella jonkun mulle ihan mitäänsanomattoman ihmesen kanssa!

Mene hoitoon! Ootko koskaan kuullu semmosista kun käytöstavat? Jos oot lisäätymään menny, niin nää sun kersat on varmaan just näitä jotka ei osaa päivää sanoa, kiitosta ja heippaa. Eiköhän se kaupankassa ole ihan peruskohtelias. Harmi että sinä et ole, mutta mitä sinä siitä loukkaannut jos toinen on sulle ystävällinen saatanan mulkvisti. Että ärsyttää tommoset pöyhkeilijät.

Vierailija
11/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä itse huomaan sellaiset ihmiset, joille kannattaa alkaa juttelemaan. Monet haluavat sen maidon vain nopeasti enkä todellakaan ala kaikille väkisin juttelemaan. Joskus olen erehtynyt sanomaan jollekin jurottajalle pitemmän lauseen ja saanut yhden sanan vastauksen tai jurotusta vastaukseksi niin olen paremmin osannut poimia juttelemisesta tykkäävät asiakkaat.:)

Mutta on kyllä kieltämättä mielenkiintoista, miten voi olla sellainen naama norsun vitulla -asenne tässäkin asiassa eräillä.:)

t: kaupan täti

Vierailija
12/12 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon! Ootko koskaan kuullu semmosista kun käytöstavat? Jos oot lisäätymään menny, niin nää sun kersat on varmaan just näitä jotka ei osaa päivää sanoa, kiitosta ja heippaa. Eiköhän se kaupankassa ole ihan peruskohtelias. Harmi että sinä et ole, mutta mitä sinä siitä loukkaannut jos toinen on sulle ystävällinen saatanan mulkvisti. Että ärsyttää tommoset pöyhkeilijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme