Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetilasi nyt ja miksi se on sellainen?

Vierailija
09.04.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaisa, koska olen yksin ja panikoiva, koska huomenna on taas "maanantai".

Vierailija
2/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut liikaa kahvia ja koko aamun ja päivän on sitten hihityttänyt. Vaikea keskittyä mihinkään. Sit osaksi jo väsyttää alkava viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut osaakin ajatella aina pahaa toisesta ja kääntää mustankin valkoiseksi. huhhuh.

Vierailija
4/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riideltiin TAAS miehen tietokoneen käytöstä eikä tämäkään riita samasta asiasta johtanut mihinkään

Vierailija
5/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätettiin just että ukko muuttaa pois.

Vierailija
6/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levollinen ja ahdistunut yhtäaikaa. Levollinen, koska mulla nyt pitkään lomaa eikä tarvitse stressata töistä ja voin ottaa rennosti. Ahdistunut, koska meillä ongelmia parisuhteessa ja pari päivää sitten otin esille että en ehkä halua enää jatkaa. Ahdistaa kun en nyt tiedä mihin ratkaisuun tässä päädytään. Musta tuntuu että en halua jatkaa, ja sitten taas kun ajattelen järjellä niin olisi hullua erota. Asiaa ei helpota yhtään että meillä on myös pieni lapsi.

Vierailija
7/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihminen voikaan olla näin sokea?

Löysin paperin palan, avasin sen ja luin.... sisältö järkytti. Lapseni on siihen kirjoittanut viimeiset sanansa minulle ja sisaruksilleen. Lappu on jo vanha, mutta miten en ole ikinä tajunnut, että hän voi noin huonosti???

Vierailija
8/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska olo... kuukausi laskettuun aikaan ja järjetön univelka. siihen vielä sopivasti kamalat painajaiset. heti jos torkahdan niin ne unet alkaa. sama juttu ku odotin ekaa poikaa...

Vierailija
9/9 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan poikki töistä - en niinkään niiden määrästä kuin siitä, etten koe hallitsevani tehtäviäni enkä kokonaisuutta. Olin odottanut tätä pääsiäistä kuin kuuta nousevaa, että saisin pari päivää olla irti töistä sillä seurauksella, että olen koko pyhänajan stressannut töitä ja seuraavia kolmea viikkoa, jolloin pitäisi saada kaksi projektia päätökseen eikä mulla ole hajuakaan miten.

Lisäksi mulle on selvinnyt, että pomoni inhoaa minua ja hänen arvostuksensa mua kohtaan on nollan luokkaa.

Voi apua. Toivottavasti joudun huomenna rekan alle matkalla töihin.