Teenkö ongelman turhasta..
Seurustelukumppani, työnsä ja kotinsa hoitava mies, juo joka viikonloppu. On minulle hyvä ja huolehtivainen mies, tehdään kaikki yhdessä.
Tuo alkoholi tekee juopaa väliimme minun puoleltani, sillä en halua viikottaista juomista.
Ihan fyysistä muutostakin on vuodessa tullut, sillä liikunnallinen mies on alkanut saada kaljamahaa ja tietokone vie vapaa-ajasta suuren osan.
Pitäisikö hyväksyä ihminen vikoineen vai lähteä suhteesta pikimmiten?
Kommentit (4)
Seurustelukumppina viikonloppujuoppo vielä menee jos on totaalisen rakastunut, mutta älkää sotkeko lapsia suhteeseenne.
No ei se ole turha ongelma jos se sua selvästi häiritsee. Ensiksi pitäisi mielestäni keskustella miehen kanssa, että olisiko mahdollista vähentää juomista. Sen jälkeen voi sitten miettiä mitä tekee, jos juomista ei kerta kaikkiaan voi vähentää.
pikimmiten. Suosittelen. Nuo miehen "oireet" tulevat tuosta vain pahenemaan.
Nimim. Kokemusta on tuollaisesta
jos olette jo keskustelleet asiasta, sinä olet sanonut ettet tahdo joka viikkoista juomista, ja hän ei silti suostu juomistaan vähentämään, niin tekeisin johtopäätölksen, että alkoholi on miehelle tärkeämpi kuin minä enkä tahtoisi jäädä kakkoseksi suhteeseen. Mutta ensin toki keskustelisin ja pyytäisin miestä vähtenämään, koska asia kiusaa minua.