Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä perheet, joissa nainen ajaa aina autoa ja mies on kyydissä

Vierailija
08.04.2012 |

....tulee jotenki olo, että se mies on tossun alla, kun ei edes autoa saa ajaa.

Mun mielestä se on miehen tehtävä, ainaki meillä jos minä ja mies ollaan samaan aikaan autossa niin mies ajaa aina.

Se on muuten välissä älyttömän hauskaa, kun eräs tuttavapariskunta tulee meille kylään kahden lapsensa kanssa. Nainen ajaa etupenkillä, ja mies istuu lasten kanssa TAKAPENKILLÄ :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei vaan kukaan luulisi, että mies on tossun alla.

Vierailija
22/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskipeliä, että ruostuttaa oman ajotaitonsa vain siksi, että miehen kuuluu ajaa. Ärsyttää sellaiset kuskit, jotka eivät päivitä ajotaitoaan säännöllisesti ajamalla. Yllensä ne eivät aja miehensä kanssa, jotka on valmiiksi jo niin surkeita kuskeja että tarvitsisi kaikista eniten sitä rutiinia. Ja todellakin niitä miehen neuvoja, että edes joskus oppisi, mutta kun ylpeys ei anna periksi. Kotona kuitenkin ollaan ohjeistamassa miestä kaikessa. Toisinpäin ei mitään vastaanottokykyä.

Toki myös monia muita ryhmittymiä on, joiden ei kuuluisi päästä liikenteeseen vaarantamaan muiden turvallisuutta.

-Paljon autoa ajava nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin miehellä ei ole ajokorttia. Ovat jotenkin huvittavia, kun kaveri ajaa pitkätkin matkat uuvuksissa, kun herra istuu kyydissä.

Muuten meillä ajaa yleensä mies. Minä ajan silloin, jos nappaan jostain miehen kyytiin tmv. Muuten mies ja mulle sopii hyvin! Olen tottunut kuski, ajan pitkää työmatkaa ja en tosiaan pelkää mitään keliä. Olen vaan laiska ja on mukava katsella maisemia. Mies haluaakin ajaa, joten sopii hyvin.:)

Vierailija
24/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka epäilenkin, että haluat vain tahallasi provosoida, toivon silti, että miettisit asiaa. Mies voi olla henkisesti vahva, vaikka ajokorttia ei omistaisikaan.

Vierailija
25/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheet, jossa pitää vanhemman istua takapenkillä lapsen kanssa. Tottakai joskus voi olla poikkeustilanne, mutta miksi ihmeessä opetatte lapsenne siihen, että vanhemman pitää olla siellä seurustelemassa. Se vaan on niin huvittavan näköistä.

Meillä on esikoisen sairaalasta hakemisesta asti lapsi ollut yksin (ja myöhemmin toisten kanssa) takapenkillä. Ei meillä ainakaan ollut edes varaakaan opettaa siihen, että siellä olisi seuraa. Liikun yksin paljon lapsen/lasten kanssa, joten parasta oli vaan alusta tottua olemaan siellä ilman aikuista seuraa.

Vierailija
26/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun vapaa-ajalla jonnekin lähdetään hän toisinaan (ei AINA) PAKOTTAA minut ajamaan, koska ei itse HALUA ajaa aina. Minä mielellään kuoraisin pelkääjän paikalla tupluurit eli nokkaunet. Meillä ajaminen/ajamattomuus ovat ainainen kiistelyn aihe, koska kumpikaan ei tahtoisi ajaa. siksi joudun välillä rattiin ja mies saa nukkua ne tupluurit.

Vierailija
27/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain siksi että mies näyttäisi, ettei ole tossun alla?

Avauksesi voi loukata monia ihmisiä. Sairauksille ei voi mitään.

Vierailija
28/31 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheet, jossa pitää vanhemman istua takapenkillä lapsen kanssa. Tottakai joskus voi olla poikkeustilanne, mutta miksi ihmeessä opetatte lapsenne siihen, että vanhemman pitää olla siellä seurustelemassa. Se vaan on niin huvittavan näköistä.

Meillä on esikoisen sairaalasta hakemisesta asti lapsi ollut yksin (ja myöhemmin toisten kanssa) takapenkillä. Ei meillä ainakaan ollut edes varaakaan opettaa siihen, että siellä olisi seuraa. Liikun yksin paljon lapsen/lasten kanssa, joten parasta oli vaan alusta tottua olemaan siellä ilman aikuista seuraa.

Joo, totta kai pitää ja kannattaa kuunnella vaikka 100 km vauvan itkua ennemmin kuin mennä sen kanssa takapenkille ja koittaa saada se rauhottumaan. Itku ei ainakaan ketään huvita, joten parasta varmasti niin. Kuskikin varmaan paremmin ajaa sitä kuunnellessa.

Vierailija
29/31 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tulee jotenki olo, että se mies on tossun alla, kun ei edes autoa saa ajaa. Mun mielestä se on miehen tehtävä, ainaki meillä jos minä ja mies ollaan samaan aikaan autossa niin mies ajaa aina. Se on muuten välissä älyttömän hauskaa, kun eräs tuttavapariskunta tulee meille kylään kahden lapsensa kanssa. Nainen ajaa etupenkillä, ja mies istuu lasten kanssa TAKAPENKILLÄ :D

Meillä on molemmilla omat autot. Mies ajaa paljon työnsä takia ja välillä kun yhdessä lähdetään niin mies ei vaan halua ajaa. Musta on ihanaa että se luottaa mun ajotaitoihin, on niitäkin perheitä joissa mies ei luota naisensa ajamiseen ja sen takia haluaa ajaa itse.

Toki joskus kinastellaan kumpi ajaa, ei muakaan aina huvita, välillä on vaan mukava istua kyydissä ja helsingin keskustassa en osaa ajaa, tai osaan mutta mieheltä se luonnistuu paremmin. MÄ eksyn aina :)

Yleensä ottaen tykkään ajaa autolla.

Vierailija
30/31 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu ajaa autoa, miehen tulee ottaa nainen, naisen tulee istua apukuskina, naisen tulee ottaa miehen sukunimi jne. Lista on pitkä.

Vierailija
31/31 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin akkoja jotka ei osaa edes tankata! Se jos joku on kummaa!