Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin ja missä olet viimeksi pelännyt yöllä ulkona kulkiessasi?

Vierailija
08.04.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin vähän epämääräisemmälle aluelle missä pyöri kaikenlaista pillerihörhöä

Vierailija
2/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pälyinen ympärilleni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on kauan kun oon yöllä ollut ulkona.

Vierailija
4/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkiessani... edes Hgin rautatieaseman läheisyydessä... ikää kuitenkin jo 40v.

Vierailija
5/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa turvallisuuden/turvattomuuden tunteeseen kuljettaessa öisillä kaduilla? En ymmärrä.

Vierailija
6/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Heti kun alkaa hämärtyä. En palkää ihmisiä vaan mettän elukkoja. Asutaan kerrostalossa ison mettän laidalla. Susista ja karhuista on ollut tontilla näköhavaintoja vuosien aikana.. Hirveen törmäsin kerran.

Vierailija
7/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän jännittävältä tuntui, kun olin puolen yön aikaan liikkeellä Pariisissa, olin tullut lentokentältä ja odotin metroa la Chapellen metriksellä. Se ei ole kaikkein siistein paikka ja puolen yön aikaan oli vähän epämääräisempää porukkaa liikkeellä. Mutta ei varsinaisesti pelottanut, katselin vain tarkemmin ympärilleni.

Helsingissä, jossa asun, en taas ole koskaan pelännyt.

Vierailija
8/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme eräästä ravintolasta suomalaisen, Amsterdamissa asuvan ystäväni kanssa. Oli pimeä katu hiukan epämääräisellä alueella. Yhtäkkiä kuulimme kolmet askeleet takaamme, molemmilla puolin. Kaveri huusi juokse ja juostiin henkemme edestä kohti valaistua isompaa katua. Takana olevat juoksivat hetken perässä, sitten luovuttivat. Tämä ystäväni ryöstettiin 3 kertaa 3 vuoden sisällä, kaksi kertaa kun oli pyörällä liikkeellä.

Vierailija
9/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaalla on todennäköisesti enemmän kokemusta yöllä kävelystä kuin 15-vuotiaalla.

vaikuttaa turvallisuuden/turvattomuuden tunteeseen kuljettaessa öisillä kaduilla? En ymmärrä.

Vierailija
10/10 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilta pelkäsin töistä kotiin kävellessä, kun mulla on sellainen ihme kyky saada aina katulamput sammumaan, kun tulen niiden kohdalle. Tätä on tapahtunut monta kertaa, eikä se tunnu kivalta pimeässä...