Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, olen yrittänyt vuokrata yhtä asuntoa.

Vierailija
08.04.2012 |

Olen laittanut ilomoituksen tori.fi sivuille. Halukkaita asukkaita kyllä löytyisi, mutta jokainen ilmoittaa, että luottotiedoissa on merkintä ja vuokranmaksu on kuitenkin varmaa, kun on sos.toim.vakuus. Vaikka vuokran maksaisi kunta/kaupunki suoraan tililleni, niin silti voi vuokralainen ykskaks muuttaa sen omalle tililleen tulevaksi ja sit ollaan taas ulsootossa.

Puolella näistä on vielä lemmikkieläimiä, voisivat niitten ruokakuluilla lyhennellä velkojaan.

Jotkut ovat vielä niin avuttomia, ettei ole muuta viestiä kuin ota yhteyttä ja puh.nro. Mitään ei osata kertoa itsestään.

Terveisin Luottamuksen menettänyt, 3 kertaa haastehakemuksen tehnyt vuokranantaja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sukulaiset käyttävät opiskelijoiden vuokravälitystä, sieltä saa hyviä vuokralaisia, ja välitys vielä vastaa jostain takuujutuista.

Vierailija
2/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 4 vuokralaista eikä ikinä mitään ongelmaa, vuokrat aina olleet päivälleen ajallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ilmoituksiahan on lehdissä ja varmaan on netissäkin. Niistä voi paremmin valita sellaisia, jotka kertovat jo ilmoituksessaan, ettei ole luottotiedoissa ongelmia tms.

Jos taas itse laittaa "vuokralle annetaan"-ilmoituksen, siihen todellakin vastaa vaikka minkälaiset sossupummit.

Vierailija
4/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä ei yleensä ole tuollaisia ongelmia

Vierailija
5/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme juuri harkinneet pienen ns. sijoitusasunnon ostoa. Mutta, mutta.. asia aina vaan jäänee, kun alan kuvitella kaikkia mahdollisia hankaluuksia yms. joita epämieluisat, usein vaihtuvat vuokralaiset aiheuttaisivat. Olisi eri asia, jos tiedossa olisi joku tuttu tai edes tutun tuttu, jolle vuokrata, josta siis tietäisi, että on suunnilleen tavallinen, kunnollinen asuja eikä omista kissa- tai koiralaumaa. Parasta kai antaa pienten säästöjen olla pankkitilillä vaan, vaikkei juuri mitään korkoa saakaan. Välttynee ainakin monelta murheelta... eikä tarvitse menettää yöuniaan.

Vierailija
6/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kokemus, "olemme luotettavia, sossu maksaa". Oikotieltä löytyy maksavia vuokralaisia.

Vierailija
7/7 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuttu sijoitusasunnossa vuokralla, eikä maksa vuokria ajallaan! Tutulta on paljon ärsyttävämpää alkaa niitä periä kuin vieraalta. Selitykset löytyy aina, rahoja harvemmin..