Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi, oikeat karppaajat!

Vierailija
08.04.2012 |

Onko ketään joka olisi karpannut oikeasti, siis tarkasti?

Miten nopeasti paino alkoi tippua?

Osahan karppaa silleen että vetää karkkia ja pullaa silloin kun ovat yksin ja karppaavat muiden nähden - nämä karppaajat jäävät ylipainoisiksi ainiaaksi. Mutta tarkoitan nyt kysyä niiltä jotka on todella karpanneet.

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene sinne karppauspalstalle lukemaan ja kysymään,saat varmaan paremmat vastaukset sieltä?

Vierailija
2/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin aluksi kaikki hiilarit pois ja myöhemmin lisäilin marjoja ja joitain vihanneksia.Paino on pysynyt kurissa mutta pitää muistaa pitää annoskoot pieninä. Karppiruoka on hyvin kaloripitoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdessa kuukaudessa. Tietty mietin kalomääriä eli en mätä tajuttomasti karppiruokaa eli tänään olen syönyt mm. kaksi kertaa salaatin lihalla ja öljyllä, yhden lo carb-proteiinipatukan ja rasvaisen rahkan.. Nyt olen saavuttanut normaalipainon.

Vierailija
4/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama repsahdus, toki. Mutta: viime vuoden alusta, 7kk ja -13kg. Olen karpannut ennenkin joten kilot tuntuvat istuneen tiukassa, verraten joiden noihin 2kk -7kg aloituksiin (mikä toki on hienoa ja olen vain katkera ämmä).

Vierailija
5/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahdessa kuukaudessa. Tietty mietin kalomääriä eli en mätä tajuttomasti karppiruokaa eli tänään olen syönyt mm. kaksi kertaa salaatin lihalla ja öljyllä, yhden lo carb-proteiinipatukan ja rasvaisen rahkan.. Nyt olen saavuttanut normaalipainon.

Olen karttanut rahkaa kun siinäkin on hiilareita - minkälaista rahkaa sinä siis käytät? Tarkoitan siis että jos rahkaan laittaa vaikka marjoja, niin niissähän on hiilareita... ja valmisrahkoissa kaikissa on hiilareita.

Vierailija
6/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene sinne karppauspalstalle lukemaan ja kysymään,saat varmaan paremmat vastaukset sieltä?

että täältä saa vastauksen suurin piirtein kaikkeen mitä keksii kysyä - ja nopeasti =)

Niin ja varmaan siksikin ettei mulla ole itsesuojeluvaistoa, halusinkin siis kaltaistesi vastaajien ittuilut niskaan.

ap

Vierailija
7/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahkoissa on hiilareita, mutta yksi purkki päivässä Lidlin rahkaa, jossa on muistaakseni 4,7% rasvaa ei nosta hiilarimääriä vuorokaudessa liian korkeaksi, kun laskee muut hiilarit. Olen pitänyt itse hiilarit alle 30g vrk.

Vierailija
8/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten karppaus ei tainnut olla mun juttu.

Vierailija
9/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täältä saa vastauksen suurin piirtein kaikkeen mitä keksii kysyä - ja nopeasti =)

Niin ja varmaan siksikin ettei mulla ole itsesuojeluvaistoa, halusinkin siis kaltaistesi vastaajien ittuilut niskaan.

ap

ohhoh. Mä tarkotin viestini ystävällisesti, ja ihan aidosti siksi että saisit enemmän vastauksia. Mielestäni viestissäni ei ollut mitään sellaista mistä sinun tarvitsisi vastata noin törkeästi.

Vierailija
10/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarimäärä 30g/vrk.

Raskausdiabetes, että ei voinut luistella...

Vierailija
11/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ohhoh. Mä tarkotin viestini ystävällisesti, ja ihan aidosti siksi että saisit enemmän vastauksia. Mielestäni viestissäni ei ollut mitään sellaista mistä sinun tarvitsisi vastata noin törkeästi.

Mun mielestä vaan tuo "Mikset mene" tarkoittaa samaa kuin mee pois, että tulkitsin sinun viestisi törkeäksi. Ajattelin että mulla on oikeus kysyä mitä vaan ilman että toivotellaan pois palstalta.

Tässä se nähdään miten teksti voidaan tulkita väärin.

Pyydän anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä