Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vanhoina olette vielä tulleet raskaaksi? Onko

Vierailija
08.04.2012 |

siinä iässä kuukautiset jo jotenkin muuttuneet? Entä onko hormonitasoja mitattu?

Olen 38 v. ja uuden miehen kanssa lasta ei kuulu :( Itselläni on 13-vuotias (helposti alkunsa saanut) lapsi edellisestä liitosta, nyksällä ei ole lapsia. Mietityttää, että onko vika nyt miehessä vai jo iässäni :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain esikoiseni. Tulin raskaaksi eka kierrosta kun puhuimme että lapsi saa tulla. Kuukautisten kierto minulla lyheni pari vuotta ennen raskautta.

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vika" voi olla kummassa vain. Kannattaa mennä lääkäriin piakkoin juuri iän takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli, että saa tulla jos on tullakseen ja nyt oon 39 vuotiaana raskaana. Suvussa on muitakin noin 40 v synnyttäneitä, joten sikäli ei yllätys, mutta mietitytti kanssa kauan, että mahtaakohan enää onnistua ilman hoitoja.

Ehdin jo epäillä, onko vaihdevuosioireita, kun menkat ovat olleet niukempia ja epäsäännöllisempiä. Hormonitasoja ei ole mitattu, joten en tiedä, onko tämä miten sattumaa.

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toinen raskaus- edellinen keskenmeno.

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa neljännen syntymän jälkeen täytin 43 vuotta. Keskenmeno ennen kumpaakin raskautta. Kolmatta odotin sen jälkeen puoli vuotta ja neljäskään ei ihan heti lähtenyt käyntiin. Ei yksikään minulla heti ekasta kierrosta.