Entinen huumehörhöasukas kuollut kämppään.
Hrrr.
Ollaan miehen kaa asuttu 2kk tässä vuokra-asunnossa. Eilen kävi naapuri istumassa iltaa ja kertoili mukavia juttuja entisestä asukkaasta:
Huumediileri, käytti itsekin huumeita ja hormoneja. Lopulta kuollut tähän kämppään ilmeisesti yliannostukseen ja mädäntynyt piiiitkään ennenkuin löydetty. Kauheat desinfioinnit vissiin tehty.
Vähän ihmeteltiinkin, kun oveen on itse asennettu aika järeät salvat ja jääkaapin ovi lommoilla. Ja lattiassa selittämättömiä mustia ja punaisia jälkiä, jotka ei lähde millään pois.
Ja nyt mun pitää olla yksin kotona ja ahistaa!
Kommentit (11)
heräät ja käännät kylkeä ja... osut suoraan piikkiin. Aamulla ruiskua ei löydy mistään.
jos ne ei tiedä, että se jätkä on kuollut. tulevat yöllä ja tappavat teidät kaikki.....
En minäkään kummituksiin usko mutta ajatuksena ahdistaa. Ja juurikin nuo entiset asiakkaat yms. hämärätyypit. Jos ne ei kaikki tiedäkkään, että se entinen asukki on kuollu. Ei mua sit pelottas jos ois mies kotona vaan ku ei oo. Ja kun pesukonetta muuttaessa asennettiin, niin löyty neula ku puhistettiin sitä liitintä, mistä pesukoneen vedet menee suoraan siihen lavuaarin putkeen. Painajaisia varmaan ainaki seuraa.
En minäkään kummituksiin usko mutta ajatuksena ahdistaa. Ja juurikin nuo entiset asiakkaat yms. hämärätyypit. Jos ne ei kaikki tiedäkkään, että se entinen asukki on kuollu. Ei mua sit pelottas jos ois mies kotona vaan ku ei oo. Ja kun pesukonetta muuttaessa asennettiin, niin löyty neula ku puhistettiin sitä liitintä, mistä pesukoneen vedet menee suoraan siihen lavuaarin putkeen. Painajaisia varmaan ainaki seuraa.
Alaovi onneks öisin lukossa. Ja voihan noita entisen asukkaan asentamia salpoja itekkin käyttää (ja käytänki ku oon yksin)
asunut kämpässä, jonka aiempi asukas oli kuollut sinne. Kuulin sen myös vasta pitkään muuton jälkeen.
En alunalkaenkaan viihtynyt asunnossa, vaikka siinä ei varsinaisesti ollut mitään vikaa, päinvastoin; hyvässä kunnossa, loistopaikalla jne. Jo ennen kun sain tietää ed. asukkaasta, oli huonot fiilikset, ahdisti oikein ja välillä pelotti, vaikka yleensä viihdyn yksikseni oikein hyvin.
Asuin puoli vuotta ja muutin pois.
asunut kämpässä, jonka aiempi asukas oli kuollut sinne. Kuulin sen myös vasta pitkään muuton jälkeen.
En alunalkaenkaan viihtynyt asunnossa, vaikka siinä ei varsinaisesti ollut mitään vikaa, päinvastoin; hyvässä kunnossa, loistopaikalla jne. Jo ennen kun sain tietää ed. asukkaasta, oli huonot fiilikset, ahdisti oikein ja välillä pelotti, vaikka yleensä viihdyn yksikseni oikein hyvin.
Asuin puoli vuotta ja muutin pois.
Sillonku muutettiin niin ahisti olla yksin, kun aiemmin oon asunu vaan vanhempieni luona ja opiskelijasolussa, eli yleensä aina ollu muutakin porukkaa kotona. Mun mies reissaa paljo, niin aika paljon joutuu yksin olemaan. Siihen ehti jo tottua mutta tästä tuli nyt uusi ahistuksen aihe.
T:ap
kuihtui ja kuoli pois anorexiaan, sydän lakkasi lopulta toimimasta. Ahdisti kun tiesi ettei voinut tehdä mitään muuta kuin vaihtaa kuulumiset rapussa ja katsella kun tyttö muuttui täydeksi luurangoksi.
Äitinsä kanssa otin asian kerran puheeksi rapussa, eipä voinut hänkään asialle mitään.
Joka ikisen kerran ovensa kohdalla ajattelin tuota tyttöä ja hänen kohtaloaan, niin kauan kun muutimme talosta pois.
Viesti kuolemasta kulkee huumepiireissä hyvin, ovessa on nimi vaihtunut ja hevijuuserit näkee yhdellä vilkaisulla, ettet ole heikäläisiä.
Asuin kolme vuotta huumekämpän alapuolella ja kutsuin säännöllisesti poliiseja paikalle, kun epäilin että jollekin tehdään vahinkoa. Kerroin ko. naapureille, että aina kun epäilen jotakuta vahingoitettavan, kutsun poliisit ja jatkan uniani, kyttäämään en rupea. Ei ollut koskaan ongelmia.
Heippa!
Asun vanhahkossa pienessä omakotitalossa. Kellari, välikatto ja jos minkä näkösiä loukkuja ja "piilopaikkoja" ympäri taloa. Aluksi jännitti ja pelotti, mutta olen oppinut rakastamaan taloani. Kaverit pelkää ja ihmettelee miten uskallan nukkua yksin yötä. Minä kerron että kummitukset vahtii mun unta ja taloraukka on onnellinen kun vihdoinkin asuu selväjärkinen ihminen :) Tää tosiaan oli ennen varsinainen juoppopesäke. Itse olin tosiaan näkemässä kun ruumispussissa vietiin pois yks juokaleista. Sen jälkeen tulikin toinen juokale taas tilalle vuokralaiseksi. Sinuna laittaisin isot nimikyltit teidän ovelle ja vaikka jotain "tervetuloa" kylttejä, lasten piirroksia.. Ihan mitä vaan joka osoittaa että talossa ei tosiaankaan enää asu mikään narkki. Näin voisit välttää niitä entisiä "asiakkaita". Muuta huoltahan sulla ei tosiaan ole, jos olette perusteellisesti aikanaan siivonneet kämpän ja tutkineet ettei ruiskuja ja piikkejä ole missään.
Kun puhutte järkeä. :) Nimet on tosiaan ovessa vaihtuneet ja vois kai sitä jonkun tervetuloa kyltin oveen väsätä myöskin.
Tosiaan se yksi piikki löytyi pesukonetta asennettaessa(onneksi ei kerenny pistää, kun paljain käsin mies sitä liitintä puhdisti). Muualta niitä tuskin enää vastaan tulee onneksi.
T:ap
En itse pystyisi asumaan kuolema-kämpässä. Mitä vähemmän tiedän talon historiasta sen parempi.
Irrationaalistahan tuo on varsinkin jos ei usko kummituksiin mutta ahdistaa silti.