Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 16+0 eikä mitään näy!

Vierailija
08.04.2012 |

Lueskelin äsken netistä tämän viikon oireista. Joillain on ollut jo ihan kunnon vatsa tässä vaiheessa, itse olen oikeastaan samannäköinen kuin ennen raskauttakin, kokeilemalla tuntuu miten kova alavatsa on ja ehkä pienenpieni pömpötys on näkyvissä - en tosin tiedä, kuvittelenko vain. Kunnolla ei siis todellakaan näy mitään.

Moni kertoi myös tunteneensa jo sikiön liikkeitä tässä vaiheessa, en minä ole (tietääkseni) mitään tuntenut. Ja että selinmakuulla vauva painaisi jotenkin elimistöä ja voisi huimata jne... Miksei mulla ole mitään tällaista? Kasvaakohan se pieni enää edes tuolla? Kääk! :D Miten teillä muilla on ollut? Milloin alkoi masu näkyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 19 tuntua.

Vierailija
2/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos eka raskaus.mulla ensimmäinen alkoi näkyy 20+viikolla(liikkeet tuntui 18viikolla)

Toka raskaus näkyi viikolla 17(liikkeet tuntui myös viikolla 18)

kolmas alkoi näkyy jo viikolla 13(liikkeet tuntu joskus viikolla 16-17 en muista tarkkaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä eka raskaus, liikkeet tuntuvat lähempänä rv 20. Ja itselläni toisen raskauden työkaverit huomasivat vasta rv 24, sitä ennen eivät olleet huomanneet lainkaan. :0)

Vierailija
4/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onkaikki raskaudet näkyneet todella varhain, rv 16 ollut esikoiseltakin jo niin iso pallo, ettei takkia saa kiinni. Siitä olisi valokuvakin näyttää, jos osaisin niitä lähettää.

Vierailija
5/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tosi hoikka 163 cm /45 kg ja ekat hentoiset liikkeet tunsin rv 18, maha alkoi näkymään myös vasta rv24

Vierailija
6/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tietää. Tuntuu vaan, ettei tuo maha ala ikinä kasvaa tätä menoa :D Hoikka olen minäkin ja siksi ajattelinkin, että alkaisi nopeammin näkyä...

- ap

Vierailija
7/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silti näkynyt kuin vasta reilusti 20 vk:lla.

Paino lisääntyi kaiken kaikkiaan vain 6 kg koko raskauden aikana. Lapsi oli 3,3 kg.

Vierailija
8/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 16 ollut jo tosi iso vauvamasu. Olen muuten hoikka ja vatsaton. Tuo huimaus ja selällään olemisen vaikeus alkoivat noin rv 17 kieppeillä. Liikkeet olen tuntenut rv 18-20 eli aika myöhään.

Nyt siis kolmas raskaus.

Vierailija
9/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta ollu vatsanympärysmitta synnyttämään mennessä 88 cm. Siis ihan olematon. Pidin seitsemännelle raskauskuukaudelle asti 501 Leviksiä. Vauva oli kuitenkin syntyessään 3050 g ja 50 cm.

Nykyään ei neuvolassa vatsanympärystä mitata. Odotan viidettä ja ihan mielenkiinnosta kaivoin mittanauhan esille, niin vatsa on nyt rv 38 102 cm. Hoh hoi.. No viimeset vauvat ollukin 4,5 kilosia. Tosin ei mulla paino nytkään ole noussu kuin 8 kiloa, mut vissiin kaikki on tuossa mahassa.

Vierailija
10/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta ollu vatsanympärysmitta synnyttämään mennessä 88 cm. Siis ihan olematon. Pidin seitsemännelle raskauskuukaudelle asti 501 Leviksiä. Vauva oli kuitenkin syntyessään 3050 g ja 50 cm.

Nykyään ei neuvolassa vatsanympärystä mitata. Odotan viidettä ja ihan mielenkiinnosta kaivoin mittanauhan esille, niin vatsa on nyt rv 38 102 cm. Hoh hoi.. No viimeset vauvat ollukin 4,5 kilosia. Tosin ei mulla paino nytkään ole noussu kuin 8 kiloa, mut vissiin kaikki on tuossa mahassa.

Taidankin alkaa mittailla vatsanympärystä. Jospa siinä tapahtuisi muutoksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän