Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöä 37,4.

Vierailija
08.04.2012 |

Menisitkö töihin?

Vähän flunssainen ja kipeä olo, mutta valehtelisin jos sanoisin etten ole työkykyinen. Mutta olenhan mä kuitenkin kipeä, eli toisaalta oikeasti "ei työkykyinen", ei ole paikkani töissä toisia tartuttamassa.

Tämä on mulle vaikeaa. Olisi kuumetta lähemmäs 38 niin ymmärtäisin minäkin että pitäisi pysyä kotona, mutta nyt tunnen itseni vain työtä vieroksuvaksi lusmuksi jos en menisi töihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen useimmiten työkykyinen, ja siis menen töihin, mun työkaveri on jo 37,2 ihan kanttuvei, eli ei tosiaan voi tulla töihin.

Vierailija
2/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kannattaa jäädä kotiin lepäämään, niin paranee nopeammin.

Itse tyhmänä aina sinnitellyt kunnes kuumetta tulee reippaasti ja sitten ollut saikulla kuumeen takia ja sitten mennyt liian aikaisin töihin ja sitten tulee poskiontelotulehdukset ja keuhkoputkentulehdukset sun muut jälkitaudit, ja sit tulee lisää saikkua vielä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, enhän edes paheksu toisia jotka ovat kotona vaikka lämpö olisi juuri sen 37,1, koska jokainen kokee kuumeen eri tavalla. Minun siskonikin on ihan kanttuvei jos lämpö on edes tasan 37.

Kakkonen, toisaalta niin. Mutta minulle ei edes tule usein mitään pahempaa... Kunhan kituutan samassa pikkuflunssassa. Välillä enemmän lämpöä, välillä vähemmän, ja tunnen itseni puolikuntoiseksi. Eli tulisiko se sitten edes paremmaksi kotona olemisella.

olisi ihan iloinen jos flunssa, jos on kerran tullakseen, olisi kunnon flunssa kunnon kuumeella. Kerran ollut entero, kerran ollut angiina, ja vaikka olin tosi kipeä, ne sitten menivät ohikin kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi