Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton? Kysymys harrastuksista ja omasta ajasta.

Vierailija
08.04.2012 |

Eli tilanne on se, että olen nyt pääsiaisviikonlopun aikana ollut urheiluharrastuksessani n. 1-1.5h kolmena päivänä ja huomenna aamulla haluaisin käydä vielä yhdellä tunnin lenkillä.

Mieheni mielestä tämä on kohtuutonta ja saimme jo aiheesta aikaiseksi kunnon kinastelun. Minä soisin miehelleni mielelläni saman verran tai enemmänkin vapaa-aikaa ja niin myös teen.

Mielestäni n. yhden tunnin lenkki aamulla, jos se ei mitenkään häiritse muuta päiväohjelmaa, ei voi olla liikaa vaadittu. Mieheni mielestä siis ilmeisesti on. Kumpi meistä nyt on oikeassa ja onko miehelläni mielestänne oikeus rajoittaa näin elämääni, vaikka en mielestäni edes vaadi mitään kohtuuttomuuksia? Mikä on av-raadin tuomio?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää kokonaistilanne ja taustoja. Ehkä teidän riidassa ei nyt ole kysymys pelkästään pääsiäisen harrastuksista?

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tunnin sun poissaolo voi tuntua aika ikävältä, jos pieniä ipanoita hoidettavana.

Ei se aika, vaan se milloin se on, ja mitä muut odotukset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla on harrastuksia, myös yhteisiä. Minusta on mukavaa, että mies nauttii harrastuksistaan enkä koe tarvetta niitä rajoittaa. Hän on aina mennyt, myös silloin, kun minä olen ollut lasten kanssa kotona ja ilman harrastuksia tai ns. 'omaa aikaa'.

Tällä hetkellä mies on sairaslomalla eikä siis pysty itse samalla lailla harrastamaan kuin yleensä. Kuitenkin on myös tehnyt omia juttujaan nyt pääsiäisenä aina kun on huvittanut ja menee myös huomenna illaksi ystävien kanssa ulos jne.

Normaalisti käytämme molemmat aikaa harrastuksiimme n. 3 tuntia viikossa. En tiedä yhtään mistä kenkä nyt puristaa...

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tunnin sun poissaolo voi tuntua aika ikävältä, jos pieniä ipanoita hoidettavana.

Ei se aika, vaan se milloin se on, ja mitä muut odotukset ovat.

Periaatteessa voisin ihan joustavasti mennä lenkille koska vaan, aamusta/aamupäivästä vaan yleensä on perheen kannalta se sopivin aika. Minä meillä laitan lähes aina lapsille aamupalaa ja keitän kahvit. Näin myös nyt, ennen lenkille lähtöä...

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä sairasloma kysessä ja on ollut jo tovin ihan kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi