Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte nuoresta miehestä...

Vierailija
08.04.2012 |

Jolla on kaverina nätti tyttö, joka kiehnää miehessä kiinni ja haluaisi seurustella, mutta mies ei ole ollenkaan kiinnostunut. Mies on käynyt tytön kanssa alasti saunassa ja nukkunut vähissä vaatteissa vierekkäin, mutta viisari ei kuulemma värähdä.

Lisäksi miehellä on paljon naispuolisia kavereita joista monikin on ollut jossakin vaiheessa ihastunut mieheen, mutta tätä ei ilmeisesti kiinnosta kukaan. Epäiltiin joskus homoksi, mutta ei tämä osoita mitään kiinnostusta miehiinkään.

Eikö normaaleilla haluilla varustettu mies olisi ainakin pannut tuota ekana mainittua kiehnääjä-tyttöä, kun tilaisuuksia on ollut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kehtaa myöntää. Itselleenkään.

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä kiinnostaa vain itsensä korostaminen ja itsensä tyydyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei kyllä käy ilmi, että ko. nuori mies olisi normaaleilla haluilla varustettukaan?!

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, minulla oli samanlainen kokemus. Löysi sitten sen täydellisen ja ovat jo naimisissa ja lapsiakin on 3. Ei kaikki miehet pane jokaista vaikka olisi kuinka hienossa pakettissa se pillu, jos se ei vaan omat kriteerit muuten täyty.

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru sikseen, minulla oli joskus nuorempana pari vuotta nuorempi likka vaanijana. Tämä oli korvia myöten ihastunut minuun, minä taas en yhtään häneen. Sain häneltä huomiota, ja kirjeenkin kerran jossa hän tunnusti tunteensa minua kohtaan. Luin kirjeen, kohautin olkaa ja kirje meni roskiin. Olin piittaamatta hänestä. Hän ärsytti minua, vaikka nätti olikin. En todellakaan hänen vieressä olisi nukkunut ennen kuin ihan pakko olisi ollut. Pointtina tässä on se että tajusin vasta VUOSIA myöhemmin miten pahasti lääpällään se likka oli minuun, kun eräs ilta kelasin menneitä, ja sitä kirjettä, sikäli kun sen sisällön muistin. Omat ajatukset olivat nuorena aina muualla kuin ihmisissä eikä minulla koskaan ollut silmää ihmisten motiiveille. Olin täysin sokea niille. Kadunko että en tajunnut hänen tunteita silloin? Ei pätkääkään. Hän oli ärsyttävä ja ärsyttävän pirteä.

Hyvä ulkonäkö ei tarkoita sitä että kaluni tyrkkäisin naiseen. Joskus, ellei jopa monesti, viehätys naista kohtaan karisee kun hän päästää ensimmäisen lauseen suustaan. Silloin hänen seurassaan oleminen muuttuu sietämiseksi, ja kohteliaisuuttani pidän mölyt mahassa. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö aikanaan olisi joitain nuoria naisia pitänyt nätteinä. Ehei, joitain olisin halunnut nussia kunnes jommaltakummalta taju olisi lähtenyt. Halut minullakin oli mutta ne voivat vain syntyä minussa, eikä niitä yksikään nainen olisi mitenkään voinut nostattaa minussa tyhjästä, ellen itse tuntenut vetoa häneen ensin.

Se tyttö voi olla sinun mielestä nätti mutta miehen mielestä ei nätti ollenkaan, tai sitten miehen silmissä likassa on jotain mikä tekee hänestä panemattoman. Oikeastaan, mistä tiedät että he eivät paneksi toisiaan selkäsi takana? Jos haluat heidän panevan, veikkaan että riittää että se likka tarraa vain hellästi pojan kalusta kiinni, hymyilee ja kysyy "Nussitaanko?" Tuossa tilaneessa vaikeneminen on myöntymisen merkki :)

Toiset miehet ovat passiivisia, jolloin nainen joutuu olemaan aloitteentekijä. Vai onko se nuori mies torjunut likan jo kerran? Onko likka edes yrittänyt "käydä päälle" vai viljellyt vain hienotunteisia vihjeitä joille mies on ollut umpisokea? Suoralla toiminnalla saa vastauksen heti onko mies kiinnostunut. Jos sittenkin tulee torjutuksi, on parasta antaa miehen olla. Sitäpaitsi, jos jätkä on passiivinen, niin aggressiivinen nainen saa hänet tekemään mitä tahansa, mukaanlukien käyttämään vapaasti sitä miestä panonukkenaan. Riittää kun antaa selkeitä mutta vastuullisia komentoja jätkälle. Ellei miestä ihan täysin inhota ja pelota moinen päällekäyminen, hän on valmista kauraa. Silloin seurauksena on suurta nussintaa ja valtavaa molemminpuolista nautintoa. Muutoin hän pakenee kyllä pois alta ihan itse, ja viesti on silloin selvä: nainen ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä