Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muslimi uskonto ei olekkaan hullumpi ajatus.

Vierailija
08.04.2012 |

Toki sielläkin on niitä ääri juttuja jotka on huonoja kuten joka uskonnossa.

Mitä positiivista tai negatiivista tiedät kyseisestä uskonnosta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoisuus, usko "ulkoista", teoissa

Plussaa moraalikäsitykset, vanhempien kunnioitus

samat jutut mitä kristinuskossakin. Luin tossa vähän mooseksen kirjaa aamulla ja huh huh, mitä tekstiä! Kivittämisiä ym.

t.uskovainen

Vierailija
2/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islam on yhteiskuntajärjestys, ei uskonto. Tämä on ymmärtääkseni kirjoitettu tuohon uskontoon sisään. Islam kun etenee mitään maallista yhteiskuntaa ei ole. Muutama muslimi siellä täällä ei tietenkään maata mullista, mutta se eteneminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat jutut mitä kristinuskossakin. Luin tossa vähän mooseksen kirjaa aamulla ja huh huh, mitä tekstiä! Kivittämisiä ym.

t.uskovainen

Ihan kuule maallinenkin ihminen voi ihan omilla aivoillaan järkeilemällä kunnioittaa vanhempiaan.

Vierailija
4/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.uskovainen

Ihan kuule maallinenkin ihminen voi ihan omilla aivoillaan järkeilemällä kunnioittaa vanhempiaan.

t.uskovainen

suurin osa maallisista ihmistä on ns.taviksia, ei varkaita, rikollisia yms.yms.

Vierailija
5/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että olet positiivista mieltä :) Tässä ihan ok suomenkielinen linkki joka opastaa Islamin perusteista.

http://www.islamopas.com/

Vierailija
7/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntyä muslimiksi, huomenna varmaan aloitan ::)

Vierailija
8/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen muslimiksi "palanneen" (kääntyneen) kaverini touhuja seurannut, niin sopii laiskoille ajattelijoille. Itse ei tarvitse olla mistään mitään mieltä, kaikki kun on siellä säännöissä kerrottu mitä saa tehdä ja miten saa ajatella. Sinänsähän se on oikein perhearvoja korostava uskonto. En vain itse jaksaisi sellaista määrää sääntöjä, kun on omatkin aivot.

Vierailija
9/9 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokovartalouimapuvut. Ihanteellista läskeille ja laiskoille. Itse olen vain laiska, ja kateellisena ajattelen musliminaisia, jotka voivat jättää bad hair daynsä täysin huomiotta: huivi vaan päähän ja joku rätti vielä naamalle niin kukaan ei saa tietää! Jos olisin jossain tylsässä työssä, voisin varmaan palkata sijaisen ihan itse ja lähettää sen tekemään työni, eikä taaskaan kukaan saisi tietää (jos siis se sijainen olisi suunnilleen samankokoinen kuin itse olen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä