Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua!

Vierailija
08.04.2012 |

Yli 100-kiloinen anoppini vietti pääsiäisen pitkässä t-paidassa ilman alushousuja.

Olimme heidän kotonaan vieraina ja hän vietti KOKO päivän ilman alushousuja......ja sen todella pystyi havaitsemaan, kun hän istui.

Onpahan sitten nähty oikein kunnolla anopinkin värkki.

Huhhuh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sinun pervot fantasiasi anopistasi ja hänen pimperostaan..

Vierailija
2/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan kummissani, että olisiko minun pitänyt jotenkin sanoa hänelle, että me näemme t-paitasi alle? Miten te olisitte toimineet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaili tässä asussa. Voiko olla jokin sairaus, että ei voi käyttää alusvaatteita?

ap

Vierailija
5/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta. Lopeta jo haaveilu miehesi äidistä...

hyi...

Vierailija
6/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itse pohtia, että onko hän kenties masentunut, mieleltään järkkynyt tai vastaavaa, kun otti vieraita vastaan kyseisessä asussa. Jos näin on, niin pitäisikö siitä kysyä mieheltäni va annanko asian vain olla. Ja miten sitä edes ilmaisisi asian puolisolleen? "Hei huomasitko, että äidiltäsi puuttuivat alusvaatteet, kun olimme ruokapöydässä?". Ehkä hän vain lomaili....?

ap

Vierailija
7/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itse pohtia, että onko hän kenties masentunut, mieleltään järkkynyt tai vastaavaa, kun otti vieraita vastaan kyseisessä asussa. Jos näin on, niin pitäisikö siitä kysyä mieheltäni va annanko asian vain olla. Ja miten sitä edes ilmaisisi asian puolisolleen? "Hei huomasitko, että äidiltäsi puuttuivat alusvaatteet, kun olimme ruokapöydässä?". Ehkä hän vain lomaili....?

ap

Onko ennen käyttäytynyt näin? Ehkä hänelle on puhjennut alzhaimer tai dementia..

Vierailija
8/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa se hyvinkin kertoa karua kieltä mielenterveysongelmista.

Vierailija
9/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ollut aika rento pukeutuja kotioloissaan, mutta tämä jotenkin järkytti minua.

ap

Vierailija
10/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait hänkin nyt huomasi asian, kun vastapäätä sohvaryhmässä istuimme? Ei kuitenkaan kommentoinut siinä tilanteessa mitään, eikä jälkikäteenkään.

ap

Vierailija
11/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa juuri pepun alle ylittyvän t-paidan päälle ilman alusvaatteita ja istuu, niin sukukalleudet näkyvät. Saatika sitten runsaasti ylipainoinen ihminen. Ihmettelen myös omaakin käytöstäni, että miksi se minua niin suuresti hätkäytti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä