Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme tuore avopari ja siivoamme/kokkaamme AINA yhdessä. Kauanko luulet tätä kestävän?

Vierailija
08.04.2012 |

Ikää meillä on 23 ja 24, ja tosiaan aina laitetaan ruoka yhdessä samoin kun siivotaan. Missä vaiheessa homma lähtee siihen, että mies ei enää osallistu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kuin voitte, sitten kun saatte lapsia, ei aina onnistu yhdessä tekeminen, vaikka halua vielä olis.

Jälkimmäiseen kysymykseen en osaa vastata, miksi se ei enää jatkossa osallistuisi?

Vierailija
2/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa takana 13 vuotta ja silti usein vielä yhdessä kokkaamme ja siivoamme. Ehkä nykyisin enemmän vuorottelemme aikataulurajoitusten vuoksi, mutta esim viikkosiivous tehdään aina yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas naapurin Koistista tarkoitat, niin hän ei osallisutunut enää puolentoista vuoden jälkeen. Oma mieheni taas osallistuu ihan tasa-arvoisesti kotitöihin yhä, viidentoista yhteisen vuoden jälkeen.

Mutta kun ap noin asiaa kysyt, niin suhteesi kuulostaa suoraan sanottuna tuhoon tuomitulta keskinkertaiselta hissuttelulta, joka tukahduttaa teistä jomman kumman muutamassa vuodessa. Luultavimmin miehesi.

Ap:n tyyli kirjoittaa suhteestaan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Alkuhuuma on toki symppistä...

Ah siis ME tehdään kaikkki AINA yhdessä. Siis AINA. Ah, miten uniikkia ja spessua. Leikitään kotiakin yhes. Mä oon niin hieno nainen, että mun mies siivoaa AINA mun kanssa. Vau. (Ja mies nauttii ihan hulluna. Totta kai.)

Vierailija
4/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas naapurin Koistista tarkoitat, niin hän ei osallisutunut enää puolentoista vuoden jälkeen. Oma mieheni taas osallistuu ihan tasa-arvoisesti kotitöihin yhä, viidentoista yhteisen vuoden jälkeen.

Mutta kun ap noin asiaa kysyt, niin suhteesi kuulostaa suoraan sanottuna tuhoon tuomitulta keskinkertaiselta hissuttelulta, joka tukahduttaa teistä jomman kumman muutamassa vuodessa. Luultavimmin miehesi.

Ap:n tyyli kirjoittaa suhteestaan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Alkuhuuma on toki symppistä...

Ah siis ME tehdään kaikkki AINA yhdessä. Siis AINA. Ah, miten uniikkia ja spessua. Leikitään kotiakin yhes. Mä oon niin hieno nainen, että mun mies siivoaa AINA mun kanssa. Vau. (Ja mies nauttii ihan hulluna. Totta kai.)

Vierailija
5/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olet ne viimeiset 15 vuotta siivonnut sun huonetta yhdessä pöpilän hoitohenkilökunnan kanssa;-) toivottavasti sun huominen on jo parempi päivä.

Vierailija
6/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää meillä on 23 ja 24, ja tosiaan aina laitetaan ruoka yhdessä samoin kun siivotaan. Missä vaiheessa homma lähtee siihen, että mies ei enää osallistu?

ellet ole tiukkana. Mies tottuu siihen, että hän käy töissä ja sinä hoidat kotihommat. Sitten, kun palaat töihin, niin mies ei halua palata entiseen.

Mutta toivottavasti miehesi on fiksu :)

Vierailija
7/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten monesti ole kuullut...

jos teistä kahdesta pitäisi päättää se, joka elää lopun elämänsä yksin, en hetkeäkään epäröisi sanoa, että se olet sinä. niin ruma tuntuu mielesi olevan, että tuskin sitä kukaan pitkään jatkaa.

ap:n elämään onnea ja iloa.

Vierailija
8/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai uusi aikaa vievä harrastus tai työajat ihan erilaiset.

Vierailija
9/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen joskus voidaan tehdä nuita yhdessä. Me oltiin silloin alkuhuumassa niin höpsöjä, että käytiin AINA yhdessä suihkussa ja pestiin hampaatkin yhdessä. Ah, sitä nuorta lempeä ;)

Vierailija
10/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeampaa, sitten kun on 2 lasta, mahdotonta.

Vierailija
11/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 46 ja 35, naimisissa 13 vuotta.

Vierailija
12/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan käydä niinkin, että kohta sinä et enää osallistu. Meillä on ollut selvä "työjako" jo vuosia, minä kokkaan ja mies siivoaa jäljet ruokailun jälkeen. Ja muut kotityöt menee 50-50 tai kuka milloinkin ja mitäkin kerkeää tekemään.

Lapsia kolme ja yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
13/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen siivoamme yhdessä. Ruokaa laitamme ihan fiiliksen mukaan siten, että kumpaa sattuu huvittamaan. Molemmat pidämme ruoanlaitosta,joten ei ole ongelmaa koskaan ollut. Mietimme myös yhdessä monesti, mitä syödään.Lapset jo aikuisia.

Vierailija
14/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdessä tekeminen loppuu kyllä ensimmäisen lapsen saantiin. Sen jälkeen toinen vahtii lasta kun toinen siivoaa ja kokkaa.

Tasapuolista vastuunjakoa kotitöistä kannattaa kyllä vaalia. Toki jos toinen on kotona esim. äitiyslomalla, niin silloin tekee enemmän kotitöitä kuin töissä käyvä. Mutta sitten kun molemmat ovat töissä, niin ei kannata sortua siihen että tekee vanhasta muistista edelleen kaiken.

Vierailija
15/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen aika meni joka tapauksessa siihen, että piti lapsen pois jaloista, joten helpompaa oli, että toinen lähti lapsen kanssa ulkoilemaan ja toinen jäi siivoamaan.

Vierailija
16/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari suhde vakiintuu enemmän.

Ruoanlaitto ehkä jatkuu, jos mies siitä todella nauttii.

Vierailija
17/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun saatte lapsia, ei aina onnistu yhdessä tekeminen, vaikka halua vielä olis.

Ja tuota kestää siihen saakka, ettei lapsia enää tarvitse koko aika valvoa. Ainakin meillä tän pikkulapsivaiheen jälkeen on taas palattu yhteiseen siivoiluun ja kokkailuun. Yhdessäoloa takana 15 vuotta.

Vierailija
18/18 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, joten jos laitettaisiin ruokaa yhdessä, keittiössä olisi viisi henkilöä pyörimässä. Joten toisen kannattaa olla lasten kanssa. Joskus siivotaan yhdessä, eli koko perhe tekee hommia. Joskus taas halutaan siivous nopeasti alta pois, joten toinen lähtee lasten kanssa vaikka ruokakauppaan ja toinen jää siivoamaan.

Ja ihan rakastuneita silti ollaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi