Eron jälkeen - voiko elämä enää tuntua onnelliselta?
voiko elämä enää koskaan tuntua onneliselta vai elääkö sitä loppuelämänsä ilman onnen tunteita, niin että elämä tuntuu vaan joltakin mitä eletään tavan vuoksi, siitä erityisemmin nauttimatta?
Kommentit (8)
Elämä jatkuu ja uusia partnereita tulee ja myös menee. Ei siinä sen kummempaa.
Edellinen suhteeni oli todella pitkä. Sen piti olla elämänpituinen. En usko että tulen koskaan enää seurustelemaan. Mutta voiko ihminen olla oikeasti onnellinen yksin? Loppuelämän ilman parisuhdetta?
Edellinen suhteeni oli todella pitkä. Sen piti olla elämänpituinen. En usko että tulen koskaan enää seurustelemaan. Mutta voiko ihminen olla oikeasti onnellinen yksin? Loppuelämän ilman parisuhdetta?
Riippuu niin ihmisestä, asenteesta ja monesta tekijästä. Jos olettaa, että joku ihminen voi tehdä itsensä onnelliseksi, silloin yksinäisyydestä kärsii varmasti.
Meinaatko että kaikki yksieläjät miettivät hirttoköyttä? Onni ei tule ulkoisista tekijöistä kuten parisuhteesta, se tulee itsestä.
Jos suhde on just päättynyt, ajatukset on tollasia dramaattisia. Anna ajan kulua, niin huomaat, onko sun hyvä yksin vai kaipaatko uutta suhdetta. Ei sitä nyt tarvitse tietää.
Minulla on 1,5 vuotta ja huomaan olevani onnellisempi kuin pitkän avioliiton aikana. Aviossa LUULIN olevani onnellinen, nyt olen oikeasti. Onnellisuuteni kumpuaa siitä, että saan tehdä niitä asioita, mitä itse haluan, eikä minun tarvitse elää toisen ihmisen elämää.
Jos erostasi on alle vuosi, niin sitten voi tuolta tuntuakin.
erosta 2,5 vuotta ja juuri äsken ajattelin, miten onnellinen nyt olenkaan.
Ero kannattaa työstää ja surra surut, mutta ei siihen pidä jäädä vellomaan ja surkuttelemaan.