tapasin miehen, joka on herrasmies, maksaa laskut, on mukava
ja haluaa tehdä kaikkea hyväkseni, tänään tulee vaihtamaan mun autoon kesärenkaat. ei pelkää lapsiani...eli siis kaikin puolin hyvä mies. miinuksena on se, että kuorsaa kuin höyryveturi...mutta mutta, jotain puuttuu....
Kommentit (9)
onkin jo 55 vuotias mies ja haluaa ilmiselvästi itselleen naisen...
anna kuorsta vaan ja käytä hyväkses. Ota toyboy rinnalle:). Mitä tosta rakkaudesta...
ja haluaa tehdä kaikkea hyväkseni, tänään tulee vaihtamaan mun autoon kesärenkaat. ei pelkää lapsiani...eli siis kaikin puolin hyvä mies. miinuksena on se, että kuorsaa kuin höyryveturi...mutta mutta, jotain puuttuu....
muuten minun mieheltäni, mutta mieheni ei kuorsaa :D
Aivan ihana ihminen, vielä 10 aviovoden jälkeenkin.
Jos sinusta tuntuu että jokin puuttuu, niin älä roikota miestä suhteessa. Anna hänelle mahdollisuus etsiä itselleen oikea henkilö, ja etsi myös itsellesi paremmin sopiva puoliso.
kyllä vaan, maksaa laskut, en ole siihen tottunut vaan siihen, että jokainen maksaa oman osansa, siksi se tuntuu niin kummalta...
siis hyvä mies kaikin puolin. mutta ehkä pitää vaan antaa aikaa ja jos sitten itsekkin ihastuisin ja rakastuisin. voihan näin käydä...
kyllä vaan, maksaa laskut, en ole siihen tottunut vaan siihen, että jokainen maksaa oman osansa, siksi se tuntuu niin kummalta...
siis hyvä mies kaikin puolin. mutta ehkä pitää vaan antaa aikaa ja jos sitten itsekkin ihastuisin ja rakastuisin. voihan näin käydä...
se on tota alun esittämistä vaan... totuus tulee esiin myöhemmin.
ehkä nyt kuitenkin kattelen vähän kauemmin, voihan olla että tästä hyväkin tulee...
sai jo plus merkkejä paljonkin, ei pelkää lapsia ja ei ängennyt heti sänkyyn. nyt tosin sekin kokeiltu ja hyvä on...
eli käytännössä annoit ilman todellisia tunteita vanhemmalle miehelle, koska hän maksaa laskusi...
kun pitäisi, ollaan kuitenkin tapailtu jo yli kuukausi.
Provoo!!!!