GOOGLE CHROME? onko parempi kuin mozilla?
Kommentit (6)
Aika tasavahvoja selaimia mun käytössä molemmat, osoiterivin käyttö hakukoneena on se juttu, joka tekee chromesta mulle paremman selaimen :)
koska jotkut sivut/ominaisuudet toimivat vain tietyissä selaimissa. ärsyttävää, mutta siihen tottuu.
Aika tasavahvoja selaimia mun käytössä molemmat, osoiterivin käyttö hakukoneena on se juttu, joka tekee chromesta mulle paremman selaimen :)
osoiterivillä haku toimii myös firefoxissa. ;) En pidä googlesta, koska ne saa kaikki oikeudet viesteistä, kuvista yms. sillä laitetaan.
sillä sen näet. Minusta hyvin tasoissa, käytän firefoxia, safaria ja chromea sekaisin. Isoin ero on, että google-haut voi kirjoittaa osoite riville. Layoutissa pieniä eroja, muttei mitään ratkaisevaa.
Itse olin käyttänyt vuosia Firefoxia kunnes lopulta uteliaisuus voitti ja kokeilin Chromea. Närää syntyi alussa mutta lopulta siedin selainta yllättävän hyvin. Olen siis sellainen ihminen jota alkavat asiat helposti ärsyttämään. Vaihdoin kuitenkin kuukauden jälkeen takaisin Firefoxiin. Useimmat lisäosat mitkä löytyvät FF:lle löytyvät myös Chromelle.
Suurin puute Chromessa muistaakseni oli tuo ylämenun puute eli missä ovat valikot File, Edit, View, History jne, enkä minä ainakaan löytänyt keinoa laittaa sitä sinne, ei edes minkään lisäosan avulla. Noin muutoin Chrome vaikutti ymmärrettävästi vikkelämmältä kuin lisäosilla lihotettu Firefoxini.
Firefox on kuin rakas vaimo, joka on lihonut vuosien varrella itse muutenkin (eikä pelkästään minun syöttämänä) ja Chrome on kuin tiukkakroppainen opiskelijalikka. Eli voi kai sanoa että tuli petettyä mutta rakastin vaimoa liikaa ja sydän veti takaisin läskin luo :P
Olen pitkään käyttänyt Firefoxia,mut en onnistunut lataamaan videota Facebookiin sillä.Chromella homma onnistu heti.Joten ku mul on seka firefox että chrome.Taidan poistaa Firefoxin,ja näillä näkymillä ottaa chromen kokonaan käyttöön.