Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyseletkö kovasti lapselta jos on ollut vieraammalla kaverilla yökylässä,

Vierailija
07.04.2012 |

että millaiset vanhemmat olivat, mitä tekivät, millainen koti jne?

Et ole itse nähnyt koskaan tätä isäntäväkeä, lapsen vain. Vanhemmat tietty ehkä jossain vanhempainillassa, mutta eivät ehkä ole jääneet mieleen.

Kaverin äidin kanssa puhuttu puhelimessa yökyläilyn aluksi.

Eka kertaa nyt vieraampi lapsi yökylässä ja vähän mietin mitä kertoo kotonaan ;) Sen-ja-sen äiti istui koneella kokisen ja karkkipussin kanssa koko illan tai jotain... Heh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina :D

eikä lapseni ole vielä edes yökyläily-iässä, vaan kyläilee vasta pari tuntia kerrallaan :) kerran kuulin lapseltani, että kaverin äiti huusi kamalasti. Eipä tee mieli päästää lasta enää sinne leikkimään.

Samoin kyselen lapselta aina ohimennen että mitä PK:n aikuiset ovat tänään tehneet, mutta ei lapsi ikinä paljasta heistä mitään mehevää...

Vierailija
2/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan puolin ja toisin, ennen kuin päästän lapseni vieraan aikuisen valvontaan.

Ja kyllä, lapseni kertoo ihan itse kuinka joku ei pese käsiään ja kuinka sotkuista on jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kysyn mitä muksut teki ja mitä söivät.

Vierailija
4/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsen tehtävä toimia viestintuojana ja tilannekuvaajana.

Vierailija
5/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni eivät ole vielä yökyläily-iässä mutta vierailevat toki ystävillään ja minä utelen aina parhaat palat. mitä äiti teki, mitä isä teki, mitä siellä huoneessa oli, minkä väriset seinät, oliko vessa puhdas, huusiko joku, kävikö äiti vessassa, sanoiko joku outoa, häiritsikö muut sisarukset ja kaikista tärkein....tadaa tam tam:

TARKISTAN LAPSENI SUKKIEN POHJAT ETTÄ MITEN LIKAISET LATTIAT HEILLÄ OLI!!! Laitan vierailuille aina valkoiset puhtaat sukat.

Vierailija
6/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset ole av-mammoja. Kertovat vaan mitä olivat leikkineet ja mitä sai iltapalaksi.

Vierailija
7/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en päiväkyläänkään, jos tarkkoja ollaan. Lapsi 10v.

Vierailija
8/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin nähnyt ole, mutta ei se minusta mitään tuntenmista ole. Ja en voi kieltää lapseltani yökyläilyä sillä perusteella, että ollaan vain vanhempainillassa nähty.

Vierailija
9/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin, että

- miten pitkään valvoitte

- mitä söitte iltapalaksi/aamupalaksi/muuten

- mitä teitte

- oliko vanhemmat kotona

Oma äitini kyseli aina, mitä sen ja sen vanhemmat tekivät. :D En mä kyllä koskaan osannut sanoa, joten ei ole tullut raportoitua mitään noloa...

Vierailija
10/10 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin nähnyt ole, mutta ei se minusta mitään tuntenmista ole. Ja en voi kieltää lapseltani yökyläilyä sillä perusteella, että ollaan vain vanhempainillassa nähty.

Itse olen aikoinani kyläillyt ties kenellä. Suurimman osan vanhemmat ainakin äitini tunsi (pieni paikkakunta), mutta osa oli sellaisia, että äitini tiesi ehkä nimeltä tai naamasta tunnisti, mutta ei tosiaan tuntenut tai tiennyt näiden kotioloista sen enempää. Ala-asteaikaisen parhaan ystäväni luona olin harva se viikko yötä, eikä äitini ikinä sen paremmin tutustunut hänen vanhempiinsa, eivät kai oikein tulleet juttuun. Voi voi.

Missä niihin muka edes tutustuu? Jossain vanhempainillassako te tutustutte oikein olan takaa kaikkiin? Enpä oikein usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän